klongs Üye ts.61' Alıntı: herkese teşekkürler neo v alacağm konuyu kapatma durumu varsa nasl kapatılır söylermsniz Genişletmek için tıkla ... moderatore soyle kapatir
ts.61' Alıntı: herkese teşekkürler neo v alacağm konuyu kapatma durumu varsa nasl kapatılır söylermsniz Genişletmek için tıkla ... moderatore soyle kapatir