bilen varsa yardım etsin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

azazil12

Üye
    Konu Sahibi
bilen varsa yardım etsin
arkadaşlar benim bir tane nokia e66 ım var.ben telefonun orjinal ayarlarına geri döndüm.telefon belli bir süre sonra otomatikmen kilitleniyor.kilidi açabiliyorum ama otomatik kilidi kaldırmak istediğim zaman telefonun kilidi açılamıyor diyor.Ne yapmalıyım?
 

nasıl bir kilit tuş kilidi mi ayarlardan kaldırabilirsin kilidine göre deişirbaşka türlü bi külit ise Nokia Software Updater ile sürümnü güncelle
 

azazil12

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ayarladan kaldırıyorum, kaldırmak istediğim zaman da telefonun kilidi açılamıyor diyor.şimdi güncelliyorum inşallah olur.telefonumu çok seviyorum.daha yeni telefon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...