bildirim sesleri..

    Konu Sahibi
bildirim sesleri..
Acaba ben mi bilmiyorum diyorum da bence herkes merak etmiştir bir kez olsun.Whatsapp sesi örneğin değiştirilmiyor.Mesaj seslerine yenisi eklenmiyor daha kısa birşey istesek seçme şansımız yok? Doğru mu bu ya da bir yolu var mı ?
 
Şimdilik sadece zil sesine müdahale edebiliyorsun.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bildirim seslerini kapatabilirsin. Ama sesler özelleştirilemiyor.
 

nanotex

Üye
Mesaj sesi olarak ne yaparsan o oluyor.
 
şu whatsapp ın vov vov vov vov sesi gelmesinde ne olursa olsun : )
 

OozyStaw

Üye
malesef bende sevmiyorum tel hep sessizde