bi yardım etseniz ??!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bi yardım etseniz ??!!
şimdi bana kameranın flaşı çok lazım oluyor ama flaşı açmam için mecburen kamerayıda açmak zorunda kalıyorum bu olayı kamera açılmadanda gerçekleştirebilirmiyiz yani kamera çalışmayacak ama flaş açılacak yardımda bulunsanız ? n:

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaşlar bu kadar kişi bakıyor birinizde olumlu olumsuz bişey yazın ya
 
ses yükseltme tuşuna uzun süre basılı tut
 

c_yangoz

Üye
ses açma tuşuna basılı tutunca oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...