Bi Yardım Edermisiniz..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi Yardım Edermisiniz..
Turkcell hatımı - eksilere düşerek misal -5TL bu durumda numarmı taşısam başıma bir dert açılırmı?
 
ön ödemeli hatlarda böyle bi şey sözkonusu değil..faturalılar bile borcu varsa rahatlıkla hatları taşınıyor.
 
    Konu Sahibi
Bilgin İçin Saol Ama Bunu Deneyen Biri Varsa Aydınlatsa daha iyi olur..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...