Bi Sorum Var (Mantik)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi Sorum Var (Mantik)
Siz hangisi için yaşıyorsunuz


A) Yemek içinmi yaşıyorum

B) Yaşamak için yiyorum
 

EroL

Emekli Yönetici
Yediğine bağlı biraz

insan yaşamak için yer, yaşamak için nefes alır, hepsi yaşamak için fatura öder, yaşamak için sever, hepsi yaşamak için.
 
Tepkiler: -Crazy Girl-
eğlenmek için yaşıyorum :

yaşamak için yiyorum
 

pasha14

Üye
B yaşamak için yiğiyorum çünkü ; insan vücudundaki tüm organlar çalışırken enerji harcıyor bu enerjinin bir kısımını uyurken bir kısımında yediğimiz yiğeceklerden alıyoruz.
 
Onların sadece ikisi için yaşamıyoruz daha birçok sebepleri var bunların ve gittikçe yenileri çıkıyor onlar için bağlantılı bir şekilde yaşıyoruz biz bnce ikiside.
 

enginzz

Üye
müslüm gürsesten yaşamalıyım sarkısını dınlersınız o zaman karar verırsınız ne ıcın yasadıgınıza
 

ebuş...

Üye
kasmaya gerek yok... acıkınca yiyiyorum işte
 
İnsan yaşaması için ATP sentezlemesi gerekir. ATP nasıl sentezlenir nefes alarak Onun içinde glikoz gerekir. Yani yaşamak için yenir (:
 

Dafny

Üye
Yaşamak için yiyenlerdenim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...