- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bi daha konu açmıcam
bu aralar konularım tartısmaya neden oldugundan kapatılıyo bi daha açmıcam
buda kapatılır mı acaba
geçmiyo günlerim haftaaaaaaaaaaaaaa şikayetnamem yastaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik,yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta...
Koy başı rahatçana yastığa...(
Geçmiyor günlerim hafta....(maxicep )
Şikayetnamem yasta...
O şarkıyı Maxicep'e uyarlayacagim
Şikayetimin ucu zehirli iğne
Konular isterik, yazsan doymaz
ilk önce mesajı okuyuncaa korktum ha
Sen konularım kapanıyor deyince aklıma bu simge geldi
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...