orxan_92
Üye
-
Konu Sahibi
-
Benim bildiğim Symbian işletim sisteminde oynayamıyodun Asphalt oyununu. Yani Symbian'da yok ben görmedim. Android li telefonlarda oluyor genelde. Mesela benim telefonum LG Optimus Black tüm HD oyunları gayet rahat ve kasmadan oynayabiliyorum. Android veya Google Marketten ücretsiz oyunları vs. uygulamaları indirebiliyorum. Yani bu Android telefonlarında geçerli.
nokia da ashalt yokmuBenim bildiğim Symbian işletim sisteminde oynayamıyodun Asphalt oyununu. Yani Symbian'da yok ben görmedim. Android li telefonlarda oluyor genelde. Mesela benim telefonum LG Optimus Black tüm HD oyunları gayet rahat ve kasmadan oynayabiliyorum. Android veya Google Marketten ücretsiz oyunları vs. uygulamaları indirebiliyorum. Yani bu Android telefonlarında geçerli.
merhabalar herkese..............................ya arkadaslar benim telefonum nokia 500 ben bu telefonla asphalt 6 ve bunun gibi HD oyunlarini oynayamiyorum acaba oyun oynamak icin bu telefonu satip ve c7 veya c6-01 almaya degermi?
aynen symbian bu gidişle bitecek bende c6-01 imi çok seviyorum fakat eğer belle başarılı olmazsa malwsefki android e geçicem
sony ericson xperia x10 samsung s2 felan filan
sende 701 demi var ?
Telefon satıp kendime laptop alıyorum. Belle güzel değilse. Sıkıldım telefonlardan hiç olmadda microsoft güzel oyun yapıyor
sende 701 demi var ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
al bu daha iyidir
arabanın el frenimi bozuk der
Hehe bu ne lenalo diyecek bu artık alo demiyor kız arkadaşım neder biliyormusun
arabanın el frenimi bozuk der
Bayırda takoz niyetine ...
neyse konu dağılmadan ben kaçayım çok konuşuyorum bu aralar
neyse konu dağılmadan ben kaçayım çok konuşuyorum bu aralar
bundan yapmam lazım biraz sana İyi Geceler...
hahahaaaHııı ? Baktık kardeş ... Halen bekleşiyoz buralarda ...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?