Bi bakarmisiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Bi bakarmisiniz?
merhabalar herkese..............................ya arkadaslar benim telefonum nokia 500 ben bu telefonla asphalt 6 ve bunun gibi HD oyunlarini oynayamiyorum acaba oyun oynamak icin bu telefonu satip ve c7 veya c6-01 almaya degermi?
 

Masha

Üye
Benim bildiğim Symbian işletim sisteminde oynayamıyodun Asphalt oyununu. Yani Symbian'da yok ben görmedim. Android li telefonlarda oluyor genelde. Mesela benim telefonum LG Optimus Black tüm HD oyunları gayet rahat ve kasmadan oynayabiliyorum. Android veya Google Marketten ücretsiz oyunları vs. uygulamaları indirebiliyorum. Yani bu Android telefonlarında geçerli.
 
c601 işini görür hd oyunları oynayabilirsin
 

_ardaa

Üye

Yanlış biliyorsun o yüzden yanlış da bilgilendirme lütfen.

Nokia 500 HD oyunları açmaz, 3D desteği yok Angry Birds bile oynayamazsın o telefonda, c6-01 yada c7 ikiside güzel telefon 500'ü satıp almaya değer en azından doğru düzgün oyun oynarsın hiçbir esprisi yok 500'ün 1ghz işlemci var ona da değmez bence.
 

qsaw

Üye
nokia da ashalt yokmu ben 2 kere bitirdim biri c6-01 de diğeri c7 de

500 de grafik kartı yok yani oyun oynayamazsın c6-01 fiyatı uygun c7 de ise nfc var diye biraz tuzlu fakat sen bilirsin nfc işime yarar dersen c7 al

----------Eklendi @ 15:54:26 ---------- Yazıldı @ 15:53:26 ----------

birde c7 de rom daha faazla ama rom un ne işe yardığını bilmiyorum
 

spartuas

Üye
merhabalar herkese..............................ya arkadaslar benim telefonum nokia 500 ben bu telefonla asphalt 6 ve bunun gibi HD oyunlarini oynayamiyorum acaba oyun oynamak icin bu telefonu satip ve c7 veya c6-01 almaya degermi?

Nokia 500 de OpenGl desteği yok. Yani 3D oyunlar oynanmıyor. Ama bütcen uygunsa iphone al. Çünkü c7 veya c6 alınca da durum aynı olacak. 3D oyun oynayacaksın ama 1 müddet sonra sıkılacaksın. Zaten 1-2 ayda anca yeni oyunlar çıkıyor. 1-2 ayda oyun çktıgı için sıkılıyorsun zaten çıkan oyunlar belli hiç bir işe yaramayan oyunlar. Ama iphone a bütçem yetmiyor diceksen iphone uygulamalarını symbiana portlayabileceksin. Ama bu her ne kadar doğru olsada bu oyunlarda 1-2 aya portlanıyor. Herneyse yazımı göz önünde bulundurmanı tavsiye ediyorum
 

qsaw

Üye
aynen symbian bu gidişle bitecek bende c6-01 imi çok seviyorum fakat eğer belle başarılı olmazsa malwsefki android e geçicem
sony ericson xperia x10 samsung s2 felan filan
 

spartuas

Üye
aynen symbian bu gidişle bitecek bende c6-01 imi çok seviyorum fakat eğer belle başarılı olmazsa malwsefki android e geçicem
sony ericson xperia x10 samsung s2 felan filan

Telefon satıp kendime laptop alıyorum. Belle güzel değilse. Sıkıldım telefonlardan hiç olmadda microsoft güzel oyun yapıyor
 

spartuas

Üye
sende 701 demi var ?

Rusyadan 345 euro ya getittirdim. Telefoncuya kutusunda 1.250Tl ye okuttum. Sıfır dedim aldı baktı. 1300 den 1250 ye aldı. Laptop alıcam. Hayatımı yaşıcam. Devir değişti artık bana telefon "alo" desin yeter :d mesela nokia 6300 felan
 

qsaw

Üye

al bu daha iyidir
 
dostum 500'ü nye aldın sen hiç almasaydın keske....onun dedesi var N8 onu almanı öneririm
 

serinaga

Üye
Hııı ? Baktık kardeş ... Halen bekleşiyoz buralarda ...
 
Tepkiler: n000k
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...