Oguzhantrc
Üye
-
Konu Sahibi
-
Aşık mısın ? Değilsen aşık ol adamın zaten anasını ağlatıyor. Ya mutlu olursun ya da melankoliğe devam
Arkadaş edin mutlaka kendine kardeşim. Dostsuz hayat olmaz.Aşktanda bıktım, Zaten arkadaş ortamım yok hiç.
Arkadaş edin mutlaka kendine kardeşim. Dostsuz hayat olmaz.[/
Doğru.
Sorduklarıma durusce cevap ver. ..Kaç yaşındasın..Ailenin kaçıncı çocugusun...Cinsiyetin ne...Ailendekiler ne iş yapar...Seni eve baglayan sebepler ne...
Merhaba öncelikle mal degilsin kardeşin için evde duruyorsun ve bu ailenin sana güvendiğini gösterir. Sosyal çevren yada insanlarla aran iyi olacak diye bişey yok..bilim dünyasına adını yazdıran insanlarda bu tür sorunlarından bahseder. Kendini tv, telefon, bilgisayar gibi cihazlara gereksiz bakarak köretme, bu çihazlara çok fazla bakılınca düşüncelerini ,gayret ve azmini azaltır.. zamanını kendini geliştirmek için kullan kitab bu iş için en iyi çare...kitaba devam edersen kültürün ve hayata bakışın çook degişecektir...Ve asla unutma kişiye Allahtan ve kendinden başka dost ne yazık ki yok...Kısaca -çarasizsen çara sensin-16 yaşındayım
ailemin ilk çocuğuyum
erkeğim
babam serbest meslek
beni eve bağlayan sadece kardeşim.
Merhaba öncelikle mal degilsin kardeşin için evde duruyorsun ve bu ailenin sana güvendiğini gösterir. Sosyal çevren yada insanlarla aran iyi olacak diye bişey yok..bilim dünyasına adını yazdıran insanlarda bu tür sorunlarından bahseder. Kendini tv, telefon, bilgisayar gibi cihazlara gereksiz bakarak köretme, bu çihazlara çok fazla bakılınca düşüncelerini ,gayret ve azmini azaltır.. zamanını kendini geliştirmek için kullan kitab bu iş için en iyi çare...kitaba devam edersen kültürün ve hayata bakışın çook degişecektir...Ve asla unutma kişiye Allahtan ve kendinden başka dost ne yazık ki yok...Kısaca -çarasizsen çara sensin-
Ailen yok derken ....hem ailenin olmaması seni anlamsız ve gereksiz bir hayata itmez ama sen bu hayatı yaşamayı kendin kabul ediyorsun...Hayatını değiştirmek için en büyük çaban intar düşüncesi...Gec bu düşünceleri insanın, kendi gayret ve emeginden başka kazancı olmazDediklerinin tam tersini yapıyorum. malesef ailem yok.
Ailen yok derken ....hem ailenin olmaması seni anlamsız ve gereksiz bir hayata itmez ama sen bu hayatı yaşamayı kendin kabul ediyorsun...Hayatını değiştirmek için en büyük çaban intar düşüncesi...Gec bu düşünceleri insanın, kendi gayret ve emeginden başka kazancı olmaz
Annem ben 7 yaşında iken öldü babamda yaşıyor bizim için yaşadığını söylüyor va çabalıyor ama benim derslerimle falan hiç ilgilenmedi bana ilgisi yok yani. ben hayatı sevmediğim için yaşamak istemiyorum.
Ergenlik geçer benim senden 1 yaş küçük kardeşim var o da facebook edebiyatı yapıyor geçer benim kardeşte hayattan bıkmış
Çık biraz dışarı gez, etrafına dikkatlice bak. Küçüklü büyüklü, gencini yaşlısını, erkeği kadını, bütün canlıları gör. Sıradan insanları, geçim derdinde olan birçok insanı, kafelerde oralarda buralarda durmadan gezip tozan genç erkek ve kızları gör. Daha sonra görme ihtimalin çok yüksek bir durum olan portre şu olabilir; 60-70 yaşına gelmiş elinde pamukşeker ya da balon gibi şeyler satıp ekmek parasını kazanmaya çalışan beyaz sakallı başında takkesi kambur sırtıyla çevresindeki herkese meydan okuyan bir amcayı görebilirsin. O zaman hayattan vazgeçmek ister misin acaba bir düşün?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?