bi bakar mısınız

    Konu Sahibi
bi bakar mısınız


GRUNDIG NOTEBOOK GNB 1562 A1 i3 buldum 2.el bu aralar laptop merakı bende baya arttı sıfır alamadığım için bunu almak istiyorum fiyatıda makul bunu almak için kendi elimdeki masaüstü bilgisayarı satmayı düşünüyorum bu laptop hakkındaki yorumlarınızı ve benim bilgisayarımın ederini söyler misiniz

bilgisayarım toplamadır

İşemci :intel core 2 duo E 7300 2.66ghz
Ram:2gb ddr 2 kingston
Ana kart: Gigabayte technology G31M-S2L
Ekran: V193HQ (1366*768 @ 60Hz) acer 18.5 "
1024mb GeForce9400 GT (ZOTAC International
Hard disk: 320gb samsung HD322IJ ATA device (SATA) 7200 rpm
Dvd sürücü:LG marka
Klavye & Mause: A4Tech marka
Webcam: A4Tech marka
Ses sistemi: VISIONIC 2+1 model no : VS-126

Yazıcı:HP Deskjet F2280 All-In-One
 
i3 değilde i5 öneririm ben sana yinede sen bilirsin.bilgisayarının ederi ise 500 TL max. 600 TL
 
    Konu Sahibi
peki teşekkürler bu dediğim laptop nasıl yani bu masaüstünde yapabildiğimi heralde onda da yapabilirim öyle değil mi
 
yanlış bilmiyosam laptopta ekran kartı yok ona göre al ıntel hd graphıcs 4000 var oyun oynayacaksan masaüstünü satma bence
 
    Konu Sahibi
yani oyun pek oynamam aslında bunda bi pes oynuyorum arada bide nfs world oynuyorum desteklemiyosa tabi oynamam yani diğer türlü sıkıntı yaratmasın yeter mesela bu masaütünde gürültü var biraz ben rahatsız oluyorum o yüzden sonra bilgisayar hep aynı yerde sıkıntılarım bu yönde başka hiç bi sorunum yok bilgisayarımdan ısınıpta kapandığını bilmem
 
    Konu Sahibi
o zaman çok iyi. umarım başka bi sıkıntı çıkarmaz bana babamla konuşayım madem benimkini satıp onu alayım
 
    Konu Sahibi
bahsettiğim bilgisayar şu

 
dayımın laptopunda ati hd 6780 var
o dayının laptobuymuş gönderdigi linkten özelliklerine bakarsan ekran kartı olmadıgını ıntel hd graphıcs 4000 oldugunu görürsün resimlerden...ben laptoplarda ekran kartı olmaz demedim sadece arkadaşın baksettigi modelde yok dedim...
 
laptopta ekran kartı yok dedğn zmn genel almış oluon o zaman o laptop dcksn
 
arkadaşın bahsettigi laptopta ekran kartı olmadıgını anladıgı yorumdan belli...
 
    Konu Sahibi
peki anladım ekran kartı yok mesela şuan benim bilgisayarımda nvidia ge force 9400 gt var 1 gb 128 bit 2 gb ram ım var yani bu özellikte pes i oynadığım gibi o laptopta o kadar rahat oynayamaz mıyım yada o laptopu aldım mesela ekran kartı alıp takabilir miyim
 
laptopta pesi sadece şampıyonlar ligi oynayabilirsin.
 
oyun oynayacaksan ya ekran kartlı bi laptop bakacaksın yada masaüstüne pcye devam masaüstün pcde parçaları daha rahat yükseltirsin laptoba göre daha ucuz ikinci elde rahat bulursun yada sıfır alırsın...
 
    Konu Sahibi
cevabın için teşekkürler peki oyunu da geçtim bilmiyorum bu aralar bi laptop merakı var bu ekran kartı varken 1080 p kaliteli videoları açarken sorun yaşar mı ki acaba yavaşlama donma falan olur mu eğer olursa hiç almıycam laptop alırsam oyun da oynamam yeter ki oyun dışında her işimi görsün kullandığım bi grafik programı da yok aslında solidworks var onda da yılda bi kullanıyorum
 
peste bi sıkıntı yapacagını sanmıyorum video açmadada sıkıntı yaşamazsın ama yüksek grafik isteyen oyunları oynayamazsın diye düşünüyorum crysis3 gibi....
 
    Konu Sahibi
öyle oyunları şuanki bilgisayarım bile destelemez öyle oyunlarıda oynamam zaten ben o laptopu bi gidip göreyim ondan sonra kararımı veririm
 

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
855