Bi bakar mısınız??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bi bakar mısınız??
arkadaşlar bn n70 kullanıyorum ve mario gibi uzun sürecek bi macera oyunu arıyorum varsa bildiğiniz söler misiniz?
şimdiden tşkrler...
 

Catty

Emekli Yönetici
bounce oyunu da var ben onu oynuyom
 
Bounce nin 21 bölümlük bir sis oyunu var dene istersen
 

xkadir61

Üye
tombraideri yükle n-gage oyunu sis uzantılısı var. sonunu getirmen enaz 2 ayını alır.
15 bölümden oluşuyor. eskiden pc'de oynardık şimdi s60 larda oynanıyor. ama 3rd lerde açılmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...