Beyler Yılın capsi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Beyler Yılın capsi
söze gerek yok sanırım
 
Tepkiler: jackalmami, avcitalip, MeLih_061 ve 1 kişi daha

rapman

Üye
Beyler inanmayin anan droid diye bir sey yok android o.
 
    Konu Sahibi
yok mu yorum ? ben hâlâ gülüyorum da
 

MrTech

Üye


- - - Eklendi - - -

ahahah
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İnanmayın bu fotosop
 
söze gerek yok sanırım

kanka önce bunu facebook'ta paylaşmıştın oradan görmüştüm yarılmıştım ya sandalyeden düşmüştüm

ben açacaktım böyle bir konu ama adminler tarafından hoş karşılanmaz diye paylaşmamıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...