Beyaz s2 sadece 599 TL

    Konu Sahibi
Beyaz s2 sadece 599 TL
Cihaz yurtdisindan alinmistir.pasaport kaydi onaylanmistir.gecici yada fake imei cihazlarla karistirmayin.Cihaz kozmetik olarak alt cercevede 2 mm boya atmasi ve kenarlarda cok kucuk ezikler vardir.Ekrani tertemizdir.Ekran acikken bazen genelde soguk havalarda enine ince cizikler cikiyor.her zaman degil.cok nadiren.Kullanıma hiçbir engeli yoktur.Cihazla beraber orjinal data kablsu ve s line silikon kilif verilecektir.

Fiyati pazarliksiz 599 liradir.takas kesinlikle yoktur.

ESİMLER İÇİN TIKLAYIN
 
garanti olayı nedir birde elden teslim varmıdır
 
nokia 701 düşünürmüsün ?