ben anlayamadım service on yaptığınızda zaten tekrar açmanıza gerek yok
her telefonu açtığınızda sadece bi kaç saniye yes tuşuna basılı tutmanız ile
uygulamaya erişebiliyorsunuz
service on yaptığınızdada aynı sorun varsa belki uyumlu olmamışdır n73 de her telefonu açtığımda bi işlem yapmama gerek kalmadan yes tuşundan kolayca erişebiliyorum...