Best Menü v1.0

oldz

Üye
bu programı başlangıçta otomatik çalıştırabilen varmı??
 
arkadaşlar e55 kullanıyorum programı kurdum ayarlarını menulerini yaptım fakat ana menuye dondugumde etkin olmadı neden acaba?
 

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
bu programı başlangıçta otomatik çalıştırabilen varmı??
ben anlayamadım service on yaptığınızda zaten tekrar açmanıza gerek yok
her telefonu açtığınızda sadece bi kaç saniye yes tuşuna basılı tutmanız ile
uygulamaya erişebiliyorsunuz


Teşekkurler Kardeşim!
rica ederim...

arkadaşlar e55 kullanıyorum programı kurdum ayarlarını menulerini yaptım fakat ana menuye dondugumde etkin olmadı neden acaba?
service on yaptığınızdada aynı sorun varsa belki uyumlu olmamışdır n73 de her telefonu açtığımda bi işlem yapmama gerek kalmadan yes tuşundan kolayca erişebiliyorum...
 

spider73

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: Tuba

SHS

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: Tuba

Hasan

Üye
teşekkürler...
 
Tepkiler: Tuba