Gulu Gulu
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
Aman aman kardeşim nolmuş anlamadım tam
O konunun kafası bir başkaydıAman aman kardeşim nolmuş anlamadım tam
Şimdi baktım bana da gelmiş aynı uyarı. Satılık hesap diye konu vardı şakasına bi şeyler yazmıştık ya ciddiye alındı galiba.
Kara listeye adımız geçmiş galiba
Her son iyi bir başlangıçtır aslında 8taner8 çok erken ayrıldı aramızdan malesef
@Genc007 bu konudan senin mesajlar neden silindi ve bu konu neden kapandı acaba ? Merak ettim
HİÇ AYVAYI BÖYLE YEDİNİZ Mİ
bazılarını kapatmışlar zaten. kapatmadıkları da gereksizlere kurdukları bir tuzak benceMadem eski konuların hortlamasını istemiyorlar mesaj yazımına kapatsınlar. Demek ki istiyorlar
Valla sen diyene kadar haberim yoktu ben de merak ettim şimdiKara listeye adımız geçmiş galiba
Her son iyi bir başlangıçtır aslında 8taner8 çok erken ayrıldı aramızdan malesef
@Genc007 bu konudan senin mesajlar neden silindi ve bu konu neden kapandı acaba ? Merak ettim
HİÇ AYVAYI BÖYLE YEDİNİZ Mİ
Ben satıyım mı sana hesabı yazdıydımO konunun kafası bir başkaydı
ben ne yazdığımızıda unuttum
bi de her bildirim geldiğinde "son uyarı" yazıyor ne sonmuş arkadaş
Kendiside söylemiş konunun başında uyarı aldığını.Af sonrası gelenler ilk yanlışda gidiyor diye biliyorum eğer konu hort konusu değilse yapacak bir şey yok.
Yeni hesap açmayı saçma hale getirdiler. Telefon istediğinden ve çoğu kişi vermek istemediğinden yeni üyelerde gelmiyor. Eski üyelerle idare etmeleri gerekiyorken onları da banlıyorlar acayip bir site. Süresiz ban attıkları kişinin yeni hesaplarını gördüğü gibi banlayacak kadar acayip hem de.Kendiside söylemiş konunun başında uyarı aldığını.
Uyarının sebebi ne asıl mesele o haklı ise tekrar foruma geri döner mi ?
İşini görecek olan yeni hesap açıp yine işini görür...
Demek istediğim bu af forumdaki aktiflik artsın diye çıkmadı mı
Bölümü aktif tutan üyelerden birini banlamak.Bu adminler aktifiği bitirip forumla uğraşmayayım filan diyor herhalde.
Yeni hesap açmayı saçma hale getirdiler. Telefon istediğinden ve çoğu kişi vermek istemediğinden yeni üyelerde gelmiyor. Eski üyelerle idare etmeleri gerekiyorken onları da banlıyorlar acayip bir site. Süresiz ban attıkları kişinin yeni hesaplarını gördüğü gibi banlayacak kadar acayip hem de.
Aynı uyarı bana da geldi de o bahsettiğimiz satılık hesap konusundan gelmiş.Kendiside söylemiş konunun başında uyarı aldığını.
Uyarının sebebi ne asıl mesele o haklı ise tekrar foruma geri döner mi ?
İşini görecek olan yeni hesap açıp yine işini görür...
Demek istediğim bu af forumdaki aktiflik artsın diye çıkmadı mı
Benim bu olaydan haberim hiç yok. Bahsetiğinizi konuyuda bilmiyorum, gereksizleri pek takip etmiyorumAynı uyarı bana da geldi de o bahsettiğimiz satılık hesap konusundan gelmiş.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?