Benim sesim ve ben

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Benim sesim ve ben
düzenlendi
 
Tepkiler: Baydırman ve x-scarface
Sese bak adamın sesi bile karizmatik beyler dağılın
 
Tepkiler: -Börteçine-
Sana beni anlatmak zor ama yine seni yine seni arıyorum bu sabah

- - - Eklendi - - -

Hasretin pusu kurmuş odama resimlerini asıyorum bu duvara yiiihuuuu
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış mı söylemişim abi :
 
Tepkiler: x-scarface
Ooooooon numaraaaa
 
Tepkiler: -Börteçine-
Şiir güzel ses in Güzel otur aşa 100 verdim sesin gayet iyi tonunu iyi kullanmişsın

- - - Eklendi - - -

sanki ilk başta radyodan alınmış sandım
 
Tepkiler: -Börteçine-
Dinlemicem
 
Tepkiler: -Börteçine-
Tamamdır hikmet onay verdiyse oldu bu iş
 
Tepkiler: -Börteçine-

Emrgncy

Üye
onnumara
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
    Konu Sahibi
:hort: