Benim PROFİLİMDEN MAXİAİLEM..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Benim PROFİLİMDEN MAXİAİLEM..
öncelikle konuyu hazırlarken hem duygulandım hem güldüm
karışık duygular içinde hazırladıgım bir konu
çok özlediğimde oldu , canlarım dedğimde
hiç üşenmedım taa siteye ılk uye oldgm en başa sarıp profıl ziyaretcı msjlarımı inceledim
ama gel gör ki sildiğim 10 sayfaya rağmen 2247 ziyaretcı msjım oldugu için içinden secmek hıcte kolay olmasada
sizi sectıklerımle başbaşa bırakıyorum
işte benım profılımden ailem





ilk üye profılıme uğrayan zıyaretcım gökhandı
ama ilk tanısan pınarım minoomdu..
.


kısa sürede sempatik kişiliğimle foruma kendımı sevdıren ben gerek konular gerek yorumlarımla aileme uyum sağlamıstım coktan .)
fakat bu durumdan bir şikayetçi vardı ki Anıl !
çünkü actıgım konuları arkamdan taşıyan nadir modlardandı hakkını ödeyemem .))
konuların bir türlü dogru yere acamayan ben bir ara forumda bayagı konu olmustum galıba .d




maxiyi daha bir benımsemıstım okdr ki bu artık ailemden farkı yoktu benim için
atama zamanı aileme sordugum tercıhler konusunda yardımı maxiyede sormadan olmazdı tabi





ne zaman sıkılsam yada derdim olsa artık maxideydım eglenmek için


onlar benim canlarımm güven abim mehmet abimm


şeyy her insanın içinde biraz çocukluk vardır

birlikte uyandık , uyuduk






ve Ata her zaman çok sevsemde bay ukala havalı dıye takıldıgım Ata .))
işte kendı ağzından bay havalı
...





birlikte girdik ramazana kimileri sahur sohbetıne katıldı kimileri iftar
kimileri tıkınırken dgerlerı bekledı
ben hıc ramazan davulcusu görmedım ılkkez geccek gulmeyn dıye mert'in muhabbeti hala aklımda
ne heycanlı beklıyodu öyle .))




derken kadir gecesıde ve bayram mı gelmiş yahu ne cok bağlıymışız biz böyle birbirimize yine profılımdesınız





doğum günü mü de unutmadınız



veeee bu site bana çok şey kattı cok şey aldı

uzun bir ban arası bende verdım cogu üye gıbı

geldıgmde yeni üyeler tanıdım hala tanımaya devam edıyorum edıyoruz

pelin ,baran,buket,cezbedici,tuncay erol ,©The_Gespenst© yani hkn ,ercan
kendını banlayanlardan zaza the kral .)
vesselam aklıma gelmeyen bir sürü belkıde banım acıldıktan sonra tanıstım bunlarla da


ailemiz git gide genişliyor

ama maxinin eski tadıda yok söylemeden gecemeyecegım
ozamanı özlüyorum özellikle ramazan ayını

bitti
[/B]
[/COLOR]
 
Tepkiler: İncİnat, spy ghost, delrico ve 25 diğerleri
bende bunu arıyordum, teşekkürler...
 
Tepkiler: 'Patron, backspace11 ve Tuba.Erva

Tuba

Üye
güzel olmuş canım benim Ellerine sağlık
 
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva


----------Eklendi @ 23:18:45 ---------- Yazıldı @ 23:18:28 ----------

sinirlendirmek istedim olmadı
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Güzel olmuş abla niye duygulandğını şimdi anladım
 
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva

s@hr@

Üye
Her zaman ki gibi süpersin Tubişim canım benim
Bu arada ben de reklam olmuşum
 
Tepkiler: Elektr0, Samsunspor, minoo ve 1 kişi daha
İyi sabır varmış sıkıcı olsa gerek ama yinede güzel bir hatıra olmuş
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
her karede bir anım var benım zevkle hazırladım
album olarakta attım prflme evet guzel anı kaldı
anı kaldı
tesekkürler
İyi sabır varmış sıkıcı olsa gerek ama yinede güzel bir hatıra olmuş
 
Tepkiler: brook_218
Rica ederim.Bu kadar sabredip bunu hazırlaman bile dostlarına ne kadar değer verdiğini gösteren bi belge
 
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva

Necmati

Üye
Güzel Derleme Kardeşlik Ekine Koluna sağlık
 
Tepkiler: Kobra_FighterTR, minoo ve Tuba.Erva

.eRCaN.

Üye
Güzel olmuş eline sağlık Tuba

Ramazan ayı güzeldi evet.

Biri Ramazan davuluyla halay çektiğini söylüyordu kimdi o
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
sahi vardı öyle bsey kımdı
evet ya cok guzeldı mert mıydı yoksa o da
_є_®_¢_α_N_™;3486723' Alıntı:
Güzel olmuş eline sağlık Tuba

Ramazan ayı güzeldi evet.

Biri Ramazan davuluyla halay çektiğini söylüyordu kimdi o
 
Tepkiler: brook_218
Ramazan davuluyla halay çekenmi
 
Tepkiler: Tuba.Erva
çogunda ben varım
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
bulcam o esrarengız kişiyi az sabredın yenı kareler atacagım
 
Tepkiler: brook_218
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...