benim için tek bir dua

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
benim için tek bir dua
arkadaşlar pazar günü çok talihsiz bir olay yaşadık babamın kafasına ağaç düştü aglave beyin kanaması geçirdi hastaneye zor yetişdirdik 2 gün yoğun bakımda kaldı şimdi ise servis odasına çıktı ne olur dualarınızı eksik etmeyin
 

aLone

Üye
ettim ya çok üzüldüm allah şifa versin
 

SucX

Üye
Aman Allah korumuş yinede üzüldüm geçmiş olsun nadide
Dualarımız sizinle
 
    Konu Sahibi
çok sağolun çok kötü idi durumu doktor umutsuz dedi ama ALLAH ıma şükür hayata sıkı sıkı tutundu ALLAH ım onu bize bağışladı
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Allah korumuş Allah yardımcınız olsun gerçekten çok üzüldüm
 

SucX

Üye
Sizin moralmen desteğiniz bile onun daha hızlı iyileşmesini sağlar
Ben böyle bir acı yaşamadım ama arkadaşlarımdan biliyorum
 
Çok geçmiş olsun Nadide...
İyileşmiş olması çok güzel....
 
Nadide çok üzüldüm cidden geçmiş olsun. Duamı ediyorum.
 

DiaBLoS

Admin
Yahu nasıl oldu bu olay böyle..!

Gerçekten üzüldüm..Allah ım yar ve yardımcınız olsun..Selamlar Sevgiler , Babana..

Tekrar geçmiş olsun..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Allah acil şifa versin.Gerçekten çok üzüldüm
inşallah daha da hayırlı haberlerini duyarız senden..
 
    Konu Sahibi
çok sağolun arkadaşlar ALLAH hepinizden razı olsun
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
iyileşme başlarsa bize bildirirsin nadide abla ... Alah tekrardan sabır versin ...
 

Cynical

Üye
Allah şifa versin; umarım en kısa zamanda eskisinden bile iyi olur baban... Çok geçmiş olsun.
 

Penelope

Üye
Ah canım konuyu yeni gördüm. Allah cc. yardımcınız olsun. Bütün dualarım sizinle. Kısa sürede rabbim şifasını versin. Çok çok geçmiş olsun. Kısa süredir iyileşir inşallah.
 
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar durumu iyiye gidiyor ALLAH ın iziniyle şunu anladım gerçekten duanın yeri hayatımızda çok büyük
 

akolik

Üye
Allah Yardımcınız olsun çok üzüldüm
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Şimdi okudum Nadida ya... Çok üzüldüm... Şimdi durumu nasıl... ?
 
    Konu Sahibi
şimdi iyi bayağı insan inanın o kadar kötü oluyorki ama herkesten ALLAH razı olsun hiç yalnız bırakmadılar yaradan kimseye yaşatmasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...