Bende artık bir çavuşum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bende artık bir çavuşum
Çavuş olmuşum çok mutluyum sizinle paylaşmak istedim
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 

Ccihat67

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: kingmaster76
Yüzbaşı için kaç mesaj gerekli
 
Tepkiler: kingmaster76
Çavuşum kaç mesajdan sonra cavus oldunuz
 
Tepkiler: kingmaster76

Haydar

Emekli Yönetici
tebrik ederim
 
Tepkiler: kingmaster76
Tebrikler
 
Tepkiler: kingmaster76

Buğra

Admin
Tebrikler nice rütbelere
 
Tepkiler: kingmaster76

-efşan

Üye
Tebrikler.
 
Tepkiler: kingmaster76
    Konu Sahibi
Umarım hepimiz general oluruz
 
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler senin de ehliyet çalışın hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...