Bende aranıza katıldım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
delirme yaw sen . siz nerde takılıyonuz. ben oyun cafeye falan girdim. sizi göremedim.

--------------- Ekleme ---------------

abi nerdesin sen. kayboldum ben burda nereye girceğimi sapıttım
 

Reşwan

Emekli Yönetici
delirme yaw sen . siz nerde takılıyonuz. ben oyun cafeye falan girdim. sizi göremedim.

--------------- Ekleme ---------------

abi nerdesin sen. kayboldum ben burda nereye girceğimi sapıttım
hemende kuzenine çekmiş espiriyi dökmüş sen daha çokkkk yere takılır kalırsın maxicep çok kalabalık yahu neyse takıldıkça hemencik çözersin
 
delirme yaw sen . siz nerde takılıyonuz. ben oyun cafeye falan girdim. sizi göremedim.

--------------- Ekleme ---------------

abi nerdesin sen. kayboldum ben burda nereye girceğimi sapıttım


sen bir ara kap bilgisayarını yanıma gel anlatırım ben sana
ya da ben geleyim daha router ı halledeceğim zaten senin kusura bakma valla ya
kimin nerede olacağı belli olmuyor sabit bir yer yok Osman ama bence dolaş biraz forumu her yere her özelliğine göz gezdir. Alışırsın zamanla.
 
ben sizi hiç tanıştıramamıştım ama siz zaten tanışmışsınız

sen mi beklicez


delirme yaw sen . siz nerde takılıyonuz. ben oyun cafeye falan girdim. sizi göremedim.
--------------- Ekleme ---------------

abi nerdesin sen. kayboldum ben burda nereye girceğimi sapıttım


ya Osman sende takıl peşimize ayrılma kardeşim kaybolursun tabi ki

 

minoo

Üye

arkadaşım kusura bakma
hoşgeldin aramıza.Pınar ben..geç oldu ama biraz
hatamı telafi ettim ve ben ekledim
 
    Konu Sahibi


router i halletmeni sabırla bekliyorum zaten.
alışıyorum yavaş yavaş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...