Ben Nasıl Sevmişim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yaw binbaşım yapmayın ama olmuyo böyle ! giden gider kalan kalır.
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
baba çok deli sevdim ama ben...
 
bende deli sevdim ve evlenicektim herkesin haberi vardı sana yemin ediyorum kız herseyı mahfetti, suanki durumumu
Black_Rose kardes bılıyor gecırdıgım kazada bıle yanıma ugramadı,yanlıs anlama kardes ama bu insanoglunun ne yapacagı bellı olmuyor onemlı olan tek sey senin insan olman.

eger kaybettıgın bırı varsada buna sukretmelısınki artık o iyi olmayan insanın hala sahte sevgısıyle seninle birlikte olmadıgı için.....
 
bende deli sevdim ve evlenicektim herkesin haberi vardı sana yemin ediyorum kız herseyı mahfetti, suanki durumumu
Black_Rose kardes bılıyor gecırdıgım kazada bıle yanıma ugramadı,yanlıs anlama kardes ama bu insanoglunun ne yapacagı bellı olmuyor onemlı olan tek sey senin insan olman.

eger kaybettıgın bırı varsada buna sukretmelısınki artık o iyi olmayan insanın hala sahte sevgısıyle seninle birlikte olmadıgı için.....
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
haklısın kardeşim...

bende onun gözü önüne kaza yaptım ...

ama ne deişti hiçbişi...

olanla ölmüşe çare yok napalım di mi??
 
Anla beni sende bırakma,söyle seni bende buldum
gözler yalan artık alıştım,varsın olmuyorsa sevdam
gör ki hersey olmus bir yalan.
ağla gözyaşını tut bırakma,hergün hasretinle uzakta
Anla beni sende bırakma,hergün hasretinle uzakta
anla beni yarı yolda bırakma,söyle sevdiğini yar zorsa,
işte o zaman inansın gözlerin benim adıma,
Yar anlat nede zormuş,sevmek seni yormuş haydi durma söyle sende bu gönülle...
YANLIZ DÖNECEĞİNİ.


BUDA BENDEN OLSUN GKNKY KARDEŞ.
 
Her AŞiĞin Bİr Şarkisi Vardir Elbet İÇİnde Aci Cekmesek Nasil Yazardik TÜm Bunlari YÜreĞİmİzle !
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saolasın kardeşim...

bizim şarkımızda yerine sevemem di ...
 
Tmm Gknky 2 Geldi

Birbirinizi En iyi siz anlarsınız!!!..

Gknky ARTIK üzülme beee!!!..

Dostum seninle konuştuk sanıyordum
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
çok konuştuk kardeşim...
 
seversin seversin bak yukarıdaki aslında bir şarkı onun için yazmıştım ama,devamından vazgeçtim. çünkü bazı şeylerden vazgeçmek cesaret veriyor insana umarım demiyeceğim çünkü gün geldiğinde herkes mutlu olacak.

ben acıları yasadıgıma sukredıyorum cunku hep tatlı olsaydı peeh
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
çok haklısın kardeşim ...

benm şiirleri oku ozaman tam senlik valla..
şiirler bölümünde
 
kardeş efkarlandırma bizi : ) yaw parmak sakat durumda kopuk zaten uzulmek yasak dedi doktor sinirlerin iyi olması lazımmış
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
:aklış güzeldi
 
daha çok sey olacak çooook güselikler göreceğiz ah şu parmakatn bır kurtulayım ben neler yapıcam neler zuhahahahha ÇOHH GÜSEL OLUYORUZ ÇOHH
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
:d.........
 
Hep Böle Mutlu olun Arkadaşlar...

Bu dertler Kederler Nereye kadar


Dostluğumuz Sonsuza kadar!!!!


!!!Saygılar!!!
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
çok doru dedin valla
 
MUTLUYUM BEN MUTLU- MUTLU OLALIM MUTLULUKLA YAŞAYALIM BU DÜNYADA

yaw buda biraz reha muhtar klasigine döndü efendim eve aşık olmuşsunuz siz

ACI VAR MI ACI ? zuhhaah yaw reha baba sen bile gül gibi kızla

berabersin ya helal olsun sana
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
valla helal olsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...