Ben Geldim Mrblar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ouSahin

Üye
furkan seni biz büyütçez ceza aldıra aldıra


akıllı durda banlanma tekrardan hoşgeldin..
 
    Konu Sahibi
Hoşbulduk
Zaten Bidaha Banlanırsam Siteye Girmiycem
 
furkan bak büyük konuşmuşsun dikkatli ol
 
    Konu Sahibi
nie banlanırmıyım gine
 
    Konu Sahibi
banlanırsam girmiycem
 

neslein

Üye
banlanırsam girmeycegim diye düşünmek yerine banlanmamak için uğrassan daha mantıklı olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...