Ben geldim (geri geldim..)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Ben geldim (geri geldim..)
uzun zamandır siteye uğramamıştım murat abi çağırdı. sunucu değişimi yeni yapılanma vs. diyince baktım gerçekten güzel olmuş girdim baktım (1 hafta önce) 1 haftadır evde tadilat olduğu için giremiyordum şimdi tekrar sizlerleyim duygulandım
 

POWER

Üye
Hoşgeldin Salih...
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
hoşbulduk van two trii foro
 

mAd_girL

Üye
hoşgeldin hoşgeldddiiinnnnnnnnnnnnnnn
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Tamam işte grilde hoşgeldin dedi konu kapanmıştır artık



 

mAd_girL

Üye
gril mi vna sen ne diyosun yav ayıp ayıp oğuzzz bak adım gril kaldı ühhühü
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
hoşbulduk :P teşekkür ederim
 

mAd_girL

Üye
bakk vna konuyu katlediyosun ayrı bi olay o zaten ama az sonra ben seni katledecem

salihyet hoşgeldin telrar tekrar
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
2 saat yokum ben bulamazsın ki beni. Msn'de de gelsen yazamam.
 

ouSahin

Üye
ya walla bilerek olmadı nese Gril qüzel ya olumlu düşünmek qerekirse
 
Hımmmm GRİL hoş aslında.Yada acıktığım için bana öle geliyo
 

Ozan

Admin
Hoşgeldin dost, pm den de belirtmiştim daha önce

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...