Ben bunu çok sevdim

    Konu Sahibi
Ben bunu çok sevdim
Profil müzüüümü
 

-Emre

Üye
4ever mobil link de alalım
 

Enes

Üye
Sen hep kopmastik fantastik cimnastik şarkılar şey ediyosun
 
Tepkiler: Invoke ve x-scarface

Türe

Üye
benimki daha güzel
 
Tepkiler: x-scarface

Oğuzhan

Üye
benimki daha güzel
 
Tepkiler: x-scarface
    Konu Sahibi
Yav ben benimki güzel demedim ki

Ben bunu sevdim dedim neyin yarışındasınız ule
 
    Konu Sahibi
Eyvallah babacan bunlar ne anlar
 

Türe

Üye
eve gidince dinlerim aras reiz
 
Tepkiler: x-scarface

Style72

Üye
konuyu açan arkadaş az önce evinde ölü bulundu
 

Akıncı

Üye
pc de dinleyem ağam
 
Tepkiler: x-scarface

Oğuzhan

Üye
Müzüğümü değüştürdüm.