Ben Adam Olmam ! Çünkü ;

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Ben Adam Olmam ! Çünkü ;
Ben Adam Olmam ! Çünkü ;

1) İnsanları kendim gibi zannediyorum hala!
2) İnsanları kendim gi...bi zannedipkendim gibi ilgileniyorum hala!
3) Sevdiklerimi kendi yarattığım yalancı bir dünyada yalancı bir yere koyuyorum hala!
4) Sevdiklerim beni üzüyor hala!
5) Beni üzenleri çok seviyorum hala!
6) Beni en çok üzeni çok ÖZLÜYORUM hala!
7) Aptalım hala!
8) Kendimden memnunum hala!
9) Kalleş aşkıma gülümsüyorum hala!
10) Arkamdan iş çevirenlere ortak oluyorum hala!
11) Dostluklar yalanmış öğrenemedim hala!
12) Sevdiğimden sevdiğim için kaçıyorum hala!
13) Canım canımdan alınıyor ben sessizce izliyorum hala!
14) Yaşam formlarına rağmen ve inadına insanım hala!
15) Üzgünüm AnnecimÜzgünüm Babacım HAYATI ÖĞRENEMEDİM hala!​
 
Tepkiler: Ediz Yiğit ve sevimrecep

kol@j

Üye
onlar gibi yamuk yumuk mu olacaksın yoksa ?...
herkes kendi kişiliğin temsilcisi...
ölümlü dünya nasıl olsa...
hayat öğrenilemeyecek kadar da kısa
eğer adelet olsaydı bu dünyada...
ne gerek vardı öbür dünyaya

iyi geceler Aksi kız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...