BeLLedeki YeniLikLer ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
BeLLedeki YeniLikLer ?
Evet arkadaşlar bildiginiz gibi belle eli kulagında gelecek.. belle daha hızlı daha stabil hale getirilmiş perde olayı oldukca şık 6 ev ekranı efektler ve bi cok widget eklenmiş bildiklerinizi yazarsanız herkes faydalanır ve belle geldiginde anna kullanıcıları yüklemede kararsız kalmazlar bazı anna kullanıcıları S^3'e geri dönmek istemişti çünkü
 
Anna daha şık geliyor bana ama yinede Belle'yi yükleyeceğim. Daha hızlı diyorlar. Görsel açıdan değişiklikler. Fazla birşey değişmiyecek ya.
 
    Konu Sahibi
çok bekledik tamam güzel daha gelmedi kesin konusamayız ama bu heyecanımıza degecekmi bakalım
 
Arkadaşlar benim merak ettiğim konu şu.. Şuan anna da olan uygulamalar Belleyi yükleyince de çalışacakmı çalışmayacak mı
 
Tepkiler: melihbeyza
    Konu Sahibi
çalışacaktır tabi hatta annada çalışmayanlar bellede calısacak
 

mıttık

Üye
bellede şu anda ufak tefek 1-2 uygulama dışında bi problem yok orjinal belle ile birlikte onlarda düzelicektir yada belle ile uyumlu yeni sürümleri çıkacaktır eminim bu yüzden fazla endişelenmeyin hatta şu anda microsoftun sadece belle üzerinde çalışan birkaç uygulaması var bunlar anna ya yüklenmiyor dahi
 
    Konu Sahibi
zaten 1-2 ay sonra yeni uygulamalar sadece belleye göre yapılacak tahminimce nasıl olsa anna s^3 kalmayacak annada falan calısmayacak o uygulamaların cogu
 
İşin yoksa belleden sonra Tekrar Yükle Oyunlari programları
 
belle de kişiselleştirşlebilirlik max düzeyde şarj süresi biraz azalacak ancak cihazlar 680 mhz den 800 mhz ye çıkacak deniyor
 
belle de kişiselleştirşlebilirlik max düzeyde şarj süresi biraz azalacak ancak cihazlar 680 mhz den 800 mhz ye çıkacak deniyor
bence yanılıyorsun belleye geçince telefonun işlemcisi değişmez
 
Tepkiler: blacklion2475
tamam belle cikinca neyin cikmasini bekleyecegiz merak ediyorum.
 
Ben Anna'yı ßelleden hızlı buluyorum. Belki flashladığım için olmuş olabilir bilmiyorum ama en küçük takılmada kendini hemen resetliyor belle menü efektleri iyi ama takılıyo bazen Anna daha iyidi bence inş normal güncelleme gelidğinde bu hatalar olmaz :/ büyük ihtimal ben flashlanmış kullandığım içindir
 
c7_n8 vb cihazların işlemcisi 1 ghz destekleyen çipler. Ama ne yaparsın nokia nın azizliği işte
 

ucantcme

Üye
boşuna beklemeyin s3 için son güncelleme belle
 
Tepkiler: n000k
İşlemci tekrardan 774 mhz oc edilecek deniliyor .
@carbon o kasmalar çakma belle kullandığın için olabilir mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...