belledeki f secure programı kaldırılmıyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uğur e

Üye
    Konu Sahibi
belledeki f secure programı kaldırılmıyor.
orjinal belle dekı bu program kaldırılamyor kaldırma başarısız dıyor nasl kaldırıcz bunu arkadaşlar.
 

doctorrr

Üye
hacım ayıp olmazsa bişey soracam uygulama yöneticisinden denedinmi
 

uğur e

Üye
    Konu Sahibi
o kadar mal değlz arkadş
 
uğur mesajımı aldın mı kardeş
 

[ENGİN]

Üye
acık olabilir f secureye girerek kapatmayı dene
 
o arkada calisan bir program kapat tekrar kandırmayı dene
 

uğur e

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ilginiz için çok sağolunda yani açık oluyor kapat öle dene falan bunlar bnm aradağım cvplar değil çünkü bunu 10 yaşında çocukta biliyor yani.neyse genede sağolun.gökhan ne mesajından bahsediyorsun kardeşim
 

[ENGİN]

Üye
o zaman mağazadan f secure yı tekraq tele indirip yüklemelerden kaldırmalısın yüklemelerde security machine olanı kaldırma ama
 
arkadaşim sen diyene kadar kaldırmak aklıma gelmemişti annadayken çalıştırmıştim ve sorun çıkarıyordu o yüzden hiç çalıştırmadim şimdi menüden sil dedim ve silindi yalnız bellede hiç çalıştırmadim programı
 

uğur e

Üye
    Konu Sahibi
nerdn bılsn onun anlamamı allahım afft benı dmek ama bna karşı kullanıyo ne ınsanlar var yav.bu arada kaldırdm sağolum arkadaslar.
 

Febris

Üye
bende basılı tutup kaldırdım
 

trancee

Üye
Dostum bende çok denedim kalkmadı hard format attım oldu Çok
 

dücane

Üye
aynni programi indirip tekrar kuracaksin, ama telefon hafizasina degil...sonra ayarlardan kaldirabilirsin, bende öyle yaptim...cok basit
 

dj rama

Üye
arkadaslar ben kaldiramiyorum yardim edermisiniz. nasıl yaptiniz?
 

dj rama

Üye
telefon aciliyo sonra otomatik olarak f secure aciliyo ve telefon kapaniyo . o yuzden yuklemelere giremiyorum bile ((
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...