belle yeni sürüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle yeni sürüm
arkadaşlar bellenin yeni sürümü sadece n8 içinmi çıktı. C7 ye de çıkacak mı?
 
Elalem güncelleme bekliyor c6-01 e hala tık yok.
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Nokia geri sayimi baslatti butun symbian^3 lere son 36 saat belle gelicek.
isteyen kaynagi benim yeni konumda bulabilir.
 
kurtuluş abi o nokia lumia için diye biliyom yada konu çok eskiydi twitden baktığımda ole hatırlıyom
 

Krnl386

Üye
Lumia icin mi? Yoksa gercektende geliyor mu?
 

man20

Üye
ben bellenin geliceğini zannetmiyorum o süre lumia içindir. Yılbaşında yada 15 ocakta çıkıcak size daha öncede sölemiştim bunu ve özel bi tanıdığımın olduğunuda sölemiştim ama hepiniz dalga geçmiştiniz benimle
 
al burdan yak biri 5-10 ocak dio biri 15 ocak dio bir karar verin artık
 

pRime.

Üye
Lumia'lar türkiye'ye mart-nisan gibi gelecek.
 
la ortalık karıştı şimdi bu 36 saat neyin nesi ozmn :I
 
ben kendimi ocak şubat arasına fiksledim erken gelirse gerçekten sürpriz olur
 

MertcaN9

Üye
benim açtığım konu doğru arkadaşlar. Lumia ne alaka ya daha N9 yayılmadı
 
en yaygını 6300 kimse kapışamaz valla
 
Tepkiler: MertcaN9
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...