bence gayet güzel ve hızlı bi cfw sistemine eklerseniz ram 25-30 arasında kalıyor, ilk açıldığında 64 mb ram ile tabi. tek sıkıntı noktası program olarak çalışması.şöyle açıklayım belle shel açıkken biri aradığında konuştuktan sonra ilk siz kapatmayın o kapatsın eğer siz kapatırsanız "NO" tuşuna 1 kere bastığınız da program kapanır arama açık kalır. 2 defa bastınızda arama sonlandırılır. buna dikkat ederseniz herşey güzel.
Programin arayüzü çok güzel, ama birini arayacağim zaman veya arandiğim zaman program kayboluyor. Acaba bunu sisteme gömmenin yolu varmi, varsa açiklamali anlatirmisiniz lütfen.