Belle Refresh Next - First Class Edition [26.03.13]

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
estra zoom yok bende cfw yükledim sorunsuz yakınlaşma orjinalindeki gibi kamera modu var fotolar 5_6 mb oluyor ortalama ama zoom orjinal moddaki kadar

yusufla konuşayım bi . Kardeşim ben oraya söylediği şeyler harici birşey yazmadım . Eğer Yoksa silerim
 
normalde koyardım bu modu ama unutmuşum galiba modu bulup x-plore ile c:/private/10202be9 klasörüne atın. Rompatcherden open4all yamasını da işlemi yapmadan önce aktif etmeyi unutmayın. Telefonu kapatıp açın tamamdır.

- - - Eklendi - - -

emre dostum o modun yazdıgı satırı siliver bi zahmet
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
olur kardeşim pc ye geçince silerim
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
Sildim
 
Tepkiler: yusuf_bey

rosmisal

Üye
slm indirdim flash atmak için ama hep hata veriyor ne yaptımsa,

Firmware updating failed.

Getting list of files to be flashed failed: 0*84210010(-2078212080) -
Firmware Flashing files c':/program files
(x86)/nokia/phoneix/products/RM-596/RM-596_M032.56.emmc.fpsx'is not found.


diye hata veriyor ne olabilir acaba
 
opsiyon u tıkkayıp rengi kırmızı olan son satırı silmelisin
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
hatanın çözümünü Esendağlı kardeşimiz yazmış onada cevabı için teşekkür ederiz.
 

szrxx

Üye
merhabalar cfw memnunum yanlız kamera modunu degiştirebilme şanşım varmı orjinal mod yüklüyebilirmiyim boyutları çok yüksek ve çokda fark göremiyorum kamerada
 

penah0

Üye
arkadaşlar flaş yapdım ama whatsap çalışmıyor,son sürümü yüklemek istedim olmuyo nedendir sizce ?
 
arkadaşlar flaş yapdım ama whatsap çalışmıyor,son sürümü yüklemek istedim olmuyo nedendir sizce ?

dostum yüklemeye çalıştığın whatsapp uygulamasında bi problem vardır mutlaka çünkü ben bu cfyyi düzenlediğimden beri aralıksız whats app kullanıyorum ve herhangi bi sıkıntı yok. Whatsappı orjinal sitesinden indrerek tekrar dene lütfen. Sorunun hallocaktır.
 
yazılım sıfırla yöntemiyle mi flaş atıyoruz
 
yükledim fakat yazılan özellikler gelmedi mesela n9 ekran koruyucu sınırsız ekran vb.
 
şimdiye kadar ilk defa duyduğum bi şikayet. ayrıca bu yazılımı n8 kullanırken yaklaşık 7ay kullandım ve bu ve bu gibi hiçbir sorun ile karşılaşmadım. eğer eksik bişey varsa ana konuda belirtilmiştir. eğer yoksa sorunun kaynağını bilemiyorum...