yusuf_bey
Üye
"Refresh Revision Plus Next" ile flashladım sorun düzelmedi, başka bir cfw yükledim sorun yine devam etti. Herhalde hard format atınca yüklü bir Qt bileşeni silindi.
dostum ben qt bleşeninden kaynaklı olduğunu sanmyorum. Eğer başka bi cfw de de aynı sorun varsa büyük ihtimal denediğin uygulamada problem vardır. Bir zamanlar ttpod müzik çalar uygulamasını da patch olmadan çalştıramıyoduk. Bu da onun gbi bşeydir herhalde. Sana bi tavsiyem var. Mağazayı bi güncelle. Qt bleşenleri eksikse tamamlanır. Denemekte fayda var.
Aynen kardeşim programlarla alakalı .
Bu güzel haber,birde bildirimler widgetini gömerseniz güzel olur
dostum ben bugün çözdüm meseleyi. Sorun uda daki qt bileşenlerinin, uda'daki mağaza'nın silinmesiyle beraberinde, qt bileşenlerinin de silinmesinden kaynaklanıyormuş... Sorunun giderilmesi çok kolay. Yazılım güncellemelerinden mağazayı güncelleyin tamamdır. Sorun değil aslında. Eksiklik. Bu eksikliğin ve bazı performans düzeltmelerinin olduğu bi güncelleme yapmayı düşünüyorum. Yapıldığı zaman paylaşılacak bilginize.
Bu güzel haber,birde bildirimler widgetini gömerseniz güzel olur
kardeş bunu yükleyince telefondaki sonradan yükledğmz uygulamalar oyunlar vs. Siliniyormu ?
yusuf' un dediğine göre yeni güncelleme gelecek
yükledim gerçekten hız konusunda gayet başarılı yanlız nokia suite ile sorun oluşdu telefon baglanıyor ama bi türlü ve baglantı arası modlarda tepki vermiyor müzik aktarımını yapamıyorum
yükledim gerçekten hız konusunda gayet başarılı yanlız nokia suite ile sorun oluşdu telefon baglanıyor ama bi türlü ve baglantı arası modlarda tepki vermiyor müzik aktarımını yapamıyorum
- - - Eklendi - - -
buraya yazdım düzeldi çok hızlı müdahale ediyosunuz teşekkürler
elinize sağlık güzel bir cfw ye benziyor. Sormak istediğim bikaç şey var. Sınırsız sms var mı ? remove tone ekli mi ? klasörlü olması için hangi modu kullanmam lazım ? teşekkürler
kamerada ekstra zoom yok gibi yusuf kardeşin bi önceki cfw kullandıgı modla aynı degilmi kamera modu
estra zoom yok bende cfw yükledim sorunsuz yakınlaşma orjinalindeki gibi kamera modu var fotolar 5_6 mb oluyor ortalama ama zoom orjinal moddaki kadaryusuf kardeşimin söylediği gibi ekstra zoom var kardeşim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?