Belle Refresh Next - First Class Edition [26.03.13]

"Refresh Revision Plus Next" ile flashladım sorun düzelmedi, başka bir cfw yükledim sorun yine devam etti. Herhalde hard format atınca yüklü bir Qt bileşeni silindi.

dostum ben qt bleşeninden kaynaklı olduğunu sanmyorum. Eğer başka bi cfw de de aynı sorun varsa büyük ihtimal denediğin uygulamada problem vardır. Bir zamanlar ttpod müzik çalar uygulamasını da patch olmadan çalştıramıyoduk. Bu da onun gbi bşeydir herhalde. Sana bi tavsiyem var. Mağazayı bi güncelle. Qt bleşenleri eksikse tamamlanır. Denemekte fayda var.
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi

Aynen kardeşim programlarla alakalı .
 
Aynen kardeşim programlarla alakalı .

dostum ben bugün çözdüm meseleyi. Sorun uda daki qt bileşenlerinin, uda'daki mağaza'nın silinmesiyle beraberinde, qt bileşenlerinin de silinmesinden kaynaklanıyormuş... Sorunun giderilmesi çok kolay. Yazılım güncellemelerinden mağazayı güncelleyin tamamdır. Sorun değil aslında. Eksiklik. Bu eksikliğin ve bazı performans düzeltmelerinin olduğu bi güncelleme yapmayı düşünüyorum. Yapıldığı zaman paylaşılacak bilginize.
 
Tepkiler: Esendağlı
Bu güzel haber,birde bildirimler widgetini gömerseniz güzel olur
 
kardeş bunu yükleyince telefondaki sonradan yükledğmz uygulamalar oyunlar vs. Siliniyormu ?
 
kardeş bunu yükleyince telefondaki sonradan yükledğmz uygulamalar oyunlar vs. Siliniyormu ?

dostum eğer flash atmadan önce dosyalardan yedek alrsan silnmez uygulamaların. Ama kesinlikle tavsiye etmem. Çünkü önceki sistemden kalan dosyalar sistemi çok etkiliyor. Sana tavsiyem depo hafızanı biçimlendirmen ve hafıza kartın varsa "sys, system, private, resource" adlı klasörleri pc üzerinden silmen
 
cfw, sade ve stabil, bu haliyle çok güzel, elinize sağlık. uyarı tonlarını orjinal haline nasıl getirebilirim
 

rosmisal

Üye
güncelleme yapacakmısınız,bekleyelim mi,yoksa yükleyelim mi,teşekkürler
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
yusuf' un dediğine göre yeni güncelleme gelecek
 
güncelleme olursa paylasılır arkadaşlar. Test filan en az 1 hafta sürer.

- - - Eklendi - - -

orjinal uyarı tonuna dönmek için core içindeki avkonsytemsounds klasörünü orjinal coredeki ile değiştirin.


- - - Eklendi - - -

yusuf' un dediğine göre yeni güncelleme gelecek

düşünüyorum yapmayı kardeşım ama bu aralar yoğunum ya zaman ayıramıyorum. Cevaplar da hep mobilden zaten
 
Tepkiler: mydonose13

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum kardeşim
 

szrxx

Üye
yükledim gerçekten hız konusunda gayet başarılı yanlız nokia suite ile sorun oluşdu telefon baglanıyor ama bi türlü ve baglantı arası modlarda tepki vermiyor müzik aktarımını yapamıyorum

- - - Eklendi - - -

yükledim gerçekten hız konusunda gayet başarılı yanlız nokia suite ile sorun oluşdu telefon baglanıyor ama bi türlü ve baglantı arası modlarda tepki vermiyor müzik aktarımını yapamıyorum

buraya yazdım düzeldi çok hızlı müdahale ediyosunuz teşekkürler
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi

düzeldiğine sevindim
 

behcet98

Üye
elinize sağlık güzel bir cfw ye benziyor. Sormak istediğim bikaç şey var. Sınırsız sms var mı ? remove tone ekli mi ? klasörlü olması için hangi modu kullanmam lazım ? teşekkürler
 

emre.koc

Üye
    Konu Sahibi
elinize sağlık güzel bir cfw ye benziyor. Sormak istediğim bikaç şey var. Sınırsız sms var mı ? remove tone ekli mi ? klasörlü olması için hangi modu kullanmam lazım ? teşekkürler

sınırsız sms derken . hafızaya kayıtlı olan sms sayısı mı ? remove tone yok malesef . klasör modu için ise Yusuf kardeşimizin imzasına bakabilirsiniz. İyi forumlar ..
 

szrxx

Üye
kamerada ekstra zoom yok gibi yusuf kardeşin bi önceki cfw kullandıgı modla aynı degilmi kamera modu
 

szrxx

Üye
yusuf kardeşimin söylediği gibi ekstra zoom var kardeşim
estra zoom yok bende cfw yükledim sorunsuz yakınlaşma orjinalindeki gibi kamera modu var fotolar 5_6 mb oluyor ortalama ama zoom orjinal moddaki kadar