Belle Portlama

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Belle Portlama
N8 İçin olan belle C7 ye portlanabilir mi ya?
Gördüm şimdi çok harika birşey ama çok pişman oldum N8 almadığım için.
 
Acele etme hemşerim şimdilik annayla idare ediver belle de çıkar elbet C7 ve C6-01'e
 
niye pisman olacan arkadas er veya gec bizede gelecek hem bu ortada dolasan belleyi hayatta yüklemem
 
Bence şuanki bellede sadece menüde kasma ve asphalt6 da kasma var diğer her haliyle güzel kullanışlı..
 
zaten ortada belle videolari dolasmaya basladi,yakin bir zamanda cikar sizintilara göre önümüzdeki ceyrekte cikacakmis
 
    Konu Sahibi
Rky çalışıyormuş bakalım adam gibi birşey çıkartır inşallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...