Belle Navibar Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Belle Navibar Sorunu
belle barı hex programları ile otomatik taratarak yapıyruz ve program bazı yerleri atlaya biliyor bu yüzde oralara sembol gelmiyor konu açmak yerine konu sahibine sormayı deneseydin
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
belle barı hex programları ile otomatik taratarak yapıyruz ve program bazı yerleri atlaya biliyor bu yüzde oralara sembol gelmiyor konu açmak yerine konu sahibine sormayı deneseydin

ö özür didilerim a abi bbir ddaha olmmaz ggerçektten bbeni ddövme nnolurr









































şaka bir yana daha dikkatli olurum bu konuda :çokteşekkürederimcanım:
 
o foto ne lan ben korktum
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
peki nasıl düzelticem?
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
uzun iş Rpm Edition cfw sinin modları paylaşılmıştı onun içindeki belle navi bar daha geniş kapsamlı onu kullan istersen %85 başarılı

eyvallah sağol


- - - Eklendi - - -

öff bunda da aynı sorun var aman boşver 2-3 küçük hataya da katlanıversinler artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...