belle navibar modunu kaldırma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle navibar modunu kaldırma
başlıkta yazdığım gibi belle bardan sıkıldım kaldırmak istiyorum nasıl olcak bi yardımcı olun dostlar ?
 
böyle birşey varmı acaba ? Rambonun navibar yapım klavuzunu tersten uygularsan olabilir
 
    Konu Sahibi
bende bakıyorum ama biraz zor gibi çünkü bir sürü dosya var tek tek bulup silmek zahmetli bi iş
 
tek tek uğraşma. Navibarsız bir fw deki dili çıkar. Navibarlı fw ye ekle olsun bitsin
 
    Konu Sahibi
tck daki navibar ı kaldırmak istiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...