Belle Modlu 5800 :P

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hocam bunu phoenix ile yükleyebiliyormuyuz? yüklersek nasıl yüklüyoruz.
 
    Konu Sahibi
hiç phoenix kullanmadım cevap veremicem malesef
 
teşekkürler yükledim. phoenix ile denedim olmadı. mecburen jaf kurup flashladım. güzel olmuş eline sağlık
 
Ah ulen ah keşke v60 yapmayaydım mal gibi kaldık ortada
 
    Konu Sahibi
V60 naviye düştü onun içinde portlar çıkar yavaş yavaş
 
hocam bunda ana ekran kaydırmaca var fakat ikinci ana ekrana hiç birşey atamıyormuyuz? birde bunun v60 modeli ne zaman çıkar?
 
    Konu Sahibi
ikinci ev ekranınına cfw de kısayol eklenmez
 

<zxc

Üye
acaba temanın linkini verebilirmisiniz
 
    Konu Sahibi
 

yusufzk

Üye
mahkeme kararıyla yasaklandı dıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...