BeLLe Mi aNNa Mı ??

BeLLe Mi aNNa Mı ??

  • Belle işletim sistemi

    Kullanılan: 26 92.9%
  • Anna işletim sistemi

    Kullanılan: 2 7.1%

  • Kullanılan toplam oy
    28
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

key43

Üye
    Konu Sahibi
BeLLe Mi aNNa Mı ??
başlıktanda belli oldugu gibi belle işletim sistemi mi daha iyi yoksa anna işletim sistemi mi daha iyi.
 

asigsasi

Üye
belle daha gelişmiş daha güzel
 
Telefona göre değişir. N8 de belle stabil değilken anna stabil. Yani anna daha iyi. Ama bi c6 da belle stabil denebilir ama belle daha oturmadıgı için anna derim.
 

krstnck

Üye
Sorulmaz Bile Kardeşim Tabiki Belli Çok Stabile Ve Hızlı Oldu Belle İle Symbian.
 

sem_sen

Üye
tabiki belle abimin c7 sini güncelledim belleye süper oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...