belle gözükmüyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle gözükmüyor
bende nokia süite 3.3 te yüklü ama gözükmüyor telefondan giriyorum genede gözükmüyor nedendir aylardır bekliyorum ama gözükmüyor
 
Bende telefonda gözüktü pc de suite den gözükmüyor.hizmete bağlanılamadı hatası alıyorum internet bağlantımda yada kabloda herhangi bir sorun yok



derken şimdi gözüktü
 
    Konu Sahibi
aynen bende öyle acaba sunuculara çok mu yüklenildi??
 

yeauw

Üye
aynı sorun bendede var kaldırdım yükledim yine olmadı
 

cclkdmr

Üye
ovi türkiyede son güncelleme olarak annayı gösteriyor c7 için ve ovi suittede göremedim siz nasıl yüklediniz oviden
 

Tracy35

Üye
şimdi yukluyorum nokıa sulıteden orjınal belleyı bakalım
 

yeauw

Üye
arkadaşlar bana nie gelmedi yaaa telefonu fabrika ayarına döndrdim oviyi 2 kere silip yükledim olmyo
 

dadas-25

Üye
Aynen bende göremiyorum güncellemelerdede cıkmıyo suittede
 
    Konu Sahibi
bilmiyorumben uğraştım biraz sonra prgoram ekle kaldırrdan girdim oviyi onardım bide sonra baktım olmuş ama oyunlar felan gözükmedi bende soft format attım şimdi oyun yüklüyorum allah size kolaylık versin
 

Sensation

Emekli Yönetici
Nokia Suite son sürüm kurulu olmalıdır. Yoksa göremezsiniz. Lütfen emin olunuz.
 

yeauw

Üye
pardon ama son sürüm olmasa yinede bi güncelleme görünmesi lazım yani eski ise yeni güncelleme sonrada belle görünmesi lazım öyle değilmi ?
 

Sensation

Emekli Yönetici
pardon ama son sürüm olmasa yinede bi güncelleme görünmesi lazım yani eski ise yeni güncelleme sonrada belle görünmesi lazım öyle değilmi ?
Nokia Suite son sürüm değilse göstermiyor. Ama diğer dediğiniz doğru. Nokia Suite'nin sürümü 3.3.86 olmalı.
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar silin ovi süite yi ya da yeniden yükleyin veya onarın oluyor sonra
 

yeauw

Üye
sürüm 3.3.86 ama yok
 

wolf 26

Üye
slm benim ovi 3.3.86 tel. n8 bende göremiyorum ne telden nede oviden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...