Bende şuan kurtuluş hocanın rofs3ü var içinde music player tarayıcı ve task manager var ama tarayıcı orjinal ile aynı gibi geliyor bana sanki tam port edilmemiş browser mark testinde kurtuluş hocanın 26bin puan alırken taylor 29bin alıyor arada fark var..
yav şurda brovserin dosyalarını up edeceksiniz konustuunuz konulara bakın allahaseniz. adamlar istiyor bnde dahil sadece varsa elinizde tarayıcı istiyoruz cfw gömmek için laf nerelere sürükleniyor . . ! Kimse vermek istemiyor paylaşımcılık sıfır gerçekten . . !
Bende şuan kurtuluş hocanın rofs3ü var içinde music player tarayıcı ve task manager var ama tarayıcı orjinal ile aynı gibi geliyor bana sanki tam port edilmemiş browser mark testinde kurtuluş hocanın 26bin puan alırken taylor 29bin alıyor arada fark var..
yav şurda brovserin dosyalarını up edeceksiniz konustuunuz konulara bakın allahaseniz. adamlar istiyor bnde dahil sadece varsa elinizde tarayıcı istiyoruz cfw gömmek için laf nerelere sürükleniyor . . ! Kimse vermek istemiyor paylaşımcılık sıfır gerçekten . . !