[Belle FP1] Web Browser / istek.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
Bende şuan kurtuluş hocanın rofs3ü var içinde music player tarayıcı ve task manager var ama tarayıcı orjinal ile aynı gibi geliyor bana sanki tam port edilmemiş browser mark testinde kurtuluş hocanın 26bin puan alırken taylor 29bin alıyor arada fark var..
 

Ns_Lion

Üye
yav şurda brovserin dosyalarını up edeceksiniz konustuunuz konulara bakın allahaseniz. adamlar istiyor bnde dahil sadece varsa elinizde tarayıcı istiyoruz cfw gömmek için laf nerelere sürükleniyor . . ! Kimse vermek istemiyor paylaşımcılık sıfır gerçekten . . !
 
-_-
 

random1

Üye

 

fsdfsaf

Üye
nere gömücez bunları bi yardım edin lütfen ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...