Belle Boş Ram

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Denedim qt kapatılmıyo
 

mehsell

Üye
    Konu Sahibi
killme yi kurdum bir sürü şey var ya A da
 

Uqur5445

Üye
benım 300 512 ram var nıye 300
 
qt ne işe yarıyoki menüde değilmiş ben yanlış görmüşüm

qtappbooster adından da anlaşılacağı üzere qt tabanlı çalışan programların performans iyileştirmesi yapan bir uygulama..kapatmamanızı tavsiye ederim çünkü qt tabanlı programlar ram yetersizliğinde bu uygulamaya başvuruyor.siz kapatırsanız da telefon sapıtabiliyor.donması vs gibi..yaşadım denedim oradan biliyorum
 
aynen bnde kaptınca sıkıntı oluyor ve telefon açılıştı 170 den baslıyor 130 duruyor 40 tane progrqm açtım banamısın demedi
 
peki kaç mb var hocam? bende 128di kaldırdım ama programı gerek yok bence

122 falan oluyo üstünü göremiyorum

----------Eklendi @ 08:29:45 ---------- Yazıldı @ 08:26:57 ----------


ya 122'de yetiyo zorlamanın bi anlamı yok
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
125mb boş ram var ve soft format atıp aynı programları tekrar kursam eminim 130 135leri bulur ahrıca spb shell arzyüzde kullanıyorum teli 5tane ana ekran ve her ekran hava durumu batarya mail gibi widgetlerle dolu aynı şartlarda annada 80 85mb larda geziyordu nokia bu ram i boşu boşşuna boş bırakmaz yakında doldurur
 

Febris

Üye
130 140 ta telefon kasmadan çalısır
 

aleranol

Üye
qt bende herhangibir sorun yaratmadı hatta dediğini denedim eternal legacy+asphalt 6 yı açtım no qt no kasma hatta qt kastırıyormuş bende
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...