MoleküL1997
Üye
aahahah çok pardontabi ben N8 kullandığım için gözüm başka bir şey görmüyor
Tetris kapatamıyoruz onu demi denedin mi hiç?
jbaktaskman isimli görev yönetıcisiyle kapatılıyor
sen killme programını yükle daha sonra açık olan uygulamaların isimlerini bana söyle birlikte temizleriz belleğini128.73 mb boş var ve maksimum boş bellek 135.71 diyor. bu 140~150 diyenler nasıl oluyor ?
sen killme programını yükle daha sonra açık olan uygulamaların isimlerini bana söyle birlikte temizleriz belleğini
zaten n8 de daha az gözüküyor ram sebebini bilmiyorum ama önce forumda bulabileceğin (yada başka biryerde) killme programını indir programı açınca üstte a b c felan yazıyor a daki programları bana mesaj at kapatman yardımcı olayımbana yardım edebilir misin? ramblow yükledim 127mb gözüküyor
ramblow programında giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var buradan kapatamıyor muyuz?
zaten n8 de daha az gözüküyor ram sebebini bilmiyorum ama önce forumda bulabileceğin (yada başka biryerde) killme programını indir programı açınca üstte a b c felan yazıyor a daki programları bana mesaj at kapatman yardımcı olayım
ramblow yetrli kapatmak için kapatamazsanız killme kullanın jbak onun yanında bebek kalır
Ayrıca ramim 140-150mb arasında boş.İnternete girip ağır widgetleri açıpda müzik dinleyince boş ram 130-140 mb annada max 130 felandı oda zorlayınca
Hayır kapatamaz çünkü ramblowa ağır gelir onlar sistemin çalışma uygulamaları sen killmeyi aç o zorlar herşeyi.Killme nasıl manyak bi program kullan bak gör telefonda ramblowun görmediği en az 20 işlem varramblow programında giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var buradan kapatamıyor muyuz?
Zaten jbak biraz gereksiz birşey boşuna ram yiyo pil yiyo killmeyi kullanmayı bi bilseniz çok rahat edersiniz. Jbak felan boş Ram blowda biryere kadar gidiyor fakat killme de adını bile duymadığınız şeyler var. bi örnek yazimO menüymüş ya basınca menüyü açıyo kapatılmıyo denedim olmadı
Hayır kapatamaz çünkü ramblowa ağır gelir onlar sistemin çalışma uygulamaları sen killmeyi aç o zorlar herşeyi.Killme nasıl manyak bi program kullan bak gör telefonda ramblowun görmediği en az 20 işlem var
Zaten jbak biraz gereksiz birşey boşuna ram yiyo pil yiyo killmeyi kullanmayı bi bilseniz çok rahat edersiniz. Jbak felan boş Ram blowda biryere kadar gidiyor fakat killme de adını bile duymadığınız şeyler var. bi örnek yazimvcommandmanager veya NBM2_Server.exe kapatmanızı tavsiye etmem
Hayır kapatamaz çünkü ramblowa ağır gelir onlar sistemin çalışma uygulamaları sen killmeyi aç o zorlar herşeyi.Killme nasıl manyak bi program kullan bak gör telefonda ramblowun görmediği en az 20 işlem var
Zaten jbak biraz gereksiz birşey boşuna ram yiyo pil yiyo killmeyi kullanmayı bi bilseniz çok rahat edersiniz. Jbak felan boş Ram blowda biryere kadar gidiyor fakat killme de adını bile duymadığınız şeyler var. bi örnek yazimvcommandmanager veya NBM2_Server.exe kapatmanızı tavsiye etmem ayrıca jbakı kapatmak bile işkence ramblowdan kapatılmıyo da virüs gibi kaldır gitsin.
Sen anlamamışsın arkadaşın yazdığı screen falan sistem işlemleri başkalarıda var. ben onun sistem işlemi olduğunu belirttim.sistemin çalışma uygulamalarıysa neden kapatıyoruz ki zaten
giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var
bendede aynıları var bide batery info var
Hayır eksilme olmaz rahatça hekleyebilirsinkillme nin signedini bulamazsınız dostlarım çünkü program system e erişmeye çalışır
----------Eklendi @ 21:14:24 ---------- Yazıldı @ 21:13:13 ----------
ya telefonu bi daha hacklasam ramda eksilme olur mu ?
qtyi kaldırsan sorun olmaz. Zaten nedense n8lerde ram 140felan zarzor görüyor galiba öyle duymadım kimseden 140 hep120lerde geziyorgiriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?