Belle Boş Ram

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

krocix

Üye
128.73 mb boş var ve maksimum boş bellek 135.71 diyor. bu 140~150 diyenler nasıl oluyor ?
 

aleranol

Üye
128.73 mb boş var ve maksimum boş bellek 135.71 diyor. bu 140~150 diyenler nasıl oluyor ?
sen killme programını yükle daha sonra açık olan uygulamaların isimlerini bana söyle birlikte temizleriz belleğini
 

aleranol

Üye
bana yardım edebilir misin? ramblow yükledim 127mb gözüküyor
zaten n8 de daha az gözüküyor ram sebebini bilmiyorum ama önce forumda bulabileceğin (yada başka biryerde) killme programını indir programı açınca üstte a b c felan yazıyor a daki programları bana mesaj at kapatman yardımcı olayım
 

ANIL

Admin
ramblow programında giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var buradan kapatamıyor muyuz?
 

O menüymüş ya basınca menüyü açıyo kapatılmıyo denedim olmadı
 

aleranol

Üye
ramblow programında giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var buradan kapatamıyor muyuz?
Hayır kapatamaz çünkü ramblowa ağır gelir onlar sistemin çalışma uygulamaları sen killmeyi aç o zorlar herşeyi.Killme nasıl manyak bi program kullan bak gör telefonda ramblowun görmediği en az 20 işlem var
O menüymüş ya basınca menüyü açıyo kapatılmıyo denedim olmadı
Zaten jbak biraz gereksiz birşey boşuna ram yiyo pil yiyo killmeyi kullanmayı bi bilseniz çok rahat edersiniz. Jbak felan boş Ram blowda biryere kadar gidiyor fakat killme de adını bile duymadığınız şeyler var. bi örnek yazim vcommandmanager veya NBM2_Server.exe kapatmanızı tavsiye etmem
ayrıca jbakı kapatmak bile işkence ramblowdan kapatılmıyo da virüs gibi kaldır gitsin.
 

Sen daha önce kapattın sanırım Kötü bir iz bırakmış sende belli
 

ANIL

Admin

sistemin çalışma uygulamalarıysa neden kapatıyoruz ki zaten
 

aleranol

Üye
sistemin çalışma uygulamalarıysa neden kapatıyoruz ki zaten
Sen anlamamışsın arkadaşın yazdığı screen falan sistem işlemleri başkalarıda var. ben onun sistem işlemi olduğunu belirttim. Bide killme de gereksizce rami yiyen diğer widget felan vs. yada programlarıda bulabiliriz. İstersen buraya telefonun ekranını screensnapla filan çekip yapıştır bende bakim gereksiz bişi varmı? engelleriz onları
 

ANIL

Admin
ramblowda 4 uygulama gözüküyordu telefonum hackli değil kill me signed yok galiba
 

aleranol

Üye
ramblowda fmail server-widgetui-screensaver ve fsmailservermi var?
 

ANIL

Admin
giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var
 

mehsell

Üye
    Konu Sahibi
killme nin signedini bulamazsınız dostlarım çünkü program system e erişmeye çalışır

----------Eklendi @ 21:14:24 ---------- Yazıldı @ 21:13:13 ----------

ya telefonu bi daha hacklasam ramda eksilme olur mu ?
 

aleranol

Üye
killme nin signedini bulamazsınız dostlarım çünkü program system e erişmeye çalışır

----------Eklendi @ 21:14:24 ---------- Yazıldı @ 21:13:13 ----------

ya telefonu bi daha hacklasam ramda eksilme olur mu ?
Hayır eksilme olmaz rahatça hekleyebilirsin


----------Eklendi @ 21:58:19 ---------- Yazıldı @ 21:56:06 ----------

giriş ekranı, qtappbooster,screensaver ve fsmailserver var
qtyi kaldırsan sorun olmaz. Zaten nedense n8lerde ram 140felan zarzor görüyor galiba öyle duymadım kimseden 140 hep120lerde geziyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...