Belle Arayüzü (HS PRO)

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Belle Arayüzü (HS PRO)


Bu uygulama S60v5 arayüzünü Belle arayüzüne çevirmeye yarar. Uygulamayı açabilmeniz için Qt 4.7.3 ve Qt Mobility 1.1.3'e ihtiyacınız var. İyi kullanımlar

[video=youtube;-NXvL1cq4N8]http://www.youtube.com/watch?v=-NXvL1cq4N8&feature=player_embedded[/video]
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: kiralik186, kaptan3858, impera ve 3 diğerleri

Mehmet

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
İyi kullanımlar
 
merhabalar ben bunu yükledim ama ikona basınca acılmıyo?
 
Bende açılıyor ama yapımcı tarafından geliştirilmeyecek bir uygulamaymış bu. Bazı hataları mevcut olduğu için proje durdurulmuş.
 

uribaju

Üye
spb yi kullanın bence o daha geniş ve hatasız s60v5ler için..
 
bellenin giriş ekranı daha gelişmiş bırakın bu işleri
 
[COLOR=""][SIZE=""]teşekkürler[/SIZE][/COLOR]
 
Qt yüklemediğiniz için açılmıyo bide forumdaki QT lerin hiçbiri çalışmıyo
 

Duran.Y

Üye
Herşey güzel çalışıyo ama videoda adam iki kez yukarı doğru ıttirdigin de arama ekranı çıkıyo ama bende menü açılıyo çözüm nasıl olabilir.