Bebek olur mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bebek olur mu?
Küçük kız sınıfta Fen Bilgisi dersinde birden parmak kaldırıverdi:
"Öğretmenim bişey sormak istiyorum!!"
"Evet seni dinliyoruz..?"
"Benim anneannemin bebeği olur mu?"
Öğretmen tabi çok şaşırmış ama "anneanneler bebek yapmak için
biraz yaşlıdırlar" diye gülümsemiş.
Bizim bıdık yine sormuş:
"Peki annemin bebeği olur mu?"
Ögretmen cevaplamış:
"Annelerin bebeği olur ama yaşları ilerledikçe bebekleri olma ihtimali azalır"
Derken küçük kız:
"Peki öğretmenim. Ya benim bebeğim olur mu"
Öğretmen gülmüş:
"Senin yaşın daha çok küçük, olur mu
öyle şey?"
Bunun üzerine arka sıralardan erkek çocuklardan biri bağırmış:
"Baaak!! Ben sana bişey olmaz dememiş miydim?
 
Tepkiler: serif55 ve ism@il 54

aLone

Üye
küçüçük veletler ya
 
onceden bıldıgım bı fıkra ıdı ama hatırlayınca yenıden guldurdu benı saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...