Bebek Nasıl Yapılır !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Bebek Nasıl Yapılır !!!
onlar da bakın ne cevaplar vermiş:
"Bebek yapmak icin anne bir yumurtanın üzerine yatar sonra baba gelip yumurtayı kırar" Abby, 6 yaşında.

"Ben asla bebek yapmiycam.. babam dedi ki bebek beklerken kadınlar her gün biraz daha hasta ve manyak oluyomuş" Marie-Ann, 9 yaşında
"Bir kadınla bir erkek yatağa girdikleri zaman, ikisinden birinin bebeği olacak demektir" Paul, 6 yaşında

"Bebek annemizin içinden çıkar, doktor da onun poposuna vurur çünkü bebek doktoru ısırmıştır" (Edward, 6 yaşında)
"Bebek yapmak için, bunu önemsemeyen biriyle olmak gerekir" Shelley, 7 yaşında

"Karşımızdaki evdeki adamın karnında bebek var ama bi türlı dışarı çıkamıyor" Alistair, 9
yaşında

"Bebek yapmak için önce aşık olursun, evlenirsin.. veya bunlara gerek de yok aslında.." Peter, 9 yaşında

"Bebek yapmak için uygun zamanı kollamak lazım, evde misafir olmaması lazım" Lyn, 9 yaşında

"Ben nasıl yapıldığını biliyorum ama hiç yapmadım" Francis, 7 yaşında

"Kediyseniz bebek yapmanız daha kolaydır" Paulette, 6 yaşında
 
 

POWER

Üye
süperler yaw...sağol...
 

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
hepsi çoq tatlı cvplar vermiş
 

omayra

Üye
bir kısmı çözmüş işi, bir kısmının kafası karışmış
 

D3N1Z

Üye
=) =) =) zuahhah
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Daha önceden biliyordum bunu süper
 

Ozan

Admin

 

SelmanTE

Üye
bu zaten 1 yıllık bi topic
 

Salihyet

Üye
"Bebek yapmak için önce aşık olursun, evlenirsin.. veya bunlara gerek de yok aslında.." Peter, 9 yaşında

"Bebek yapmak için uygun zamanı kollamak lazım, evde misafir olmaması lazım" Lyn, 9 yaşında
bu iki çocuğu bulmaya gidiyorum
 

mservank

Üye
Bazılarının kafası eriyormuş.
 
muhhahahaahah cok güzel yaawww
 
Bebek yapmak için uygun zamanı kollamak lazım, evde misafir olmaması lazım" Lyn, 9 yaşındakoçum benim
 

CoYoTe®

Üye
"Bebek yapmak için uygun zamanı kollamak lazım, evde misafir olmaması lazım"
Lyn Çok Akıllıymış Yaaa...SaoL Kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...