Beats audio nedir

iki yorum önceye bak arkadaş one x aldım 5 liralık kulaklık çıktı diyor..

içinden nasıl bi kulaklık çıktığı önemli değil. Telefonda Beats Audio desteği var, donanımı ve yazılımıyla. Bilmem fark ettiniz mi ama, arkasında kocaman Beats yazısı bile var.
 
    Konu Sahibi


içinden nasıl bi kulaklık çıktığı önemli değil. Telefonda Beats Audio desteği var, donanımı ve yazılımıyla. Bilmem fark ettiniz mi ama, arkasında kocaman Beats yazısı bile var.
ben kulaklığı diyorum düşünsene 2000 tl para veriyorsun beats audio özelliği var ama adamlar sana kulaklığını vermiyor varmı böle bişi
 
ben kulaklığı diyorum düşünsene 2000 tl para veriyorsun beats audio özelliği var ama adamlar sana kulaklığını vermiyor varmı böle bişi


var tabi. XE ve XL'lerle beraber dağıtılması reklam amaçlıydı. Ve işe yaradı da. Mesela SII'de de çok kaliteli ses çipi var, onlar kulaklık veriyor mu?
 
ben kulaklığı diyorum düşünsene 2000 tl para veriyorsun beats audio özelliği var ama adamlar sana kulaklığını vermiyor varmı böle bişi
Kötü bir durum dediğin gibi Enes. One X in yanında verileni hiç beğenmedim açıkçası 50 TL ye bi creative almayı planlıyorum. Furkan'ın dediği gibi Sensation XE ve XL modelleriyle tanıtımını reklamını yaptı artık dağıtmıyor telefonların yanında.
 
    Konu Sahibi
genelde üst segment telefon alcak kişiler s3 ile one x arasında kalıyor bnce eğer htc üreticisi beats audio özelliği yanında bide kulaklığını verseydi bence s3 ile one x arasında ikilemde kalan insanlar one x tercih ederdi die düşünüyorum..ve htc samsungtan daha çok satardı..
 
Kulaklık tabi ki bi etken olurdu ama S3 alanların 5te1 daha çıkmadan siparişini vermişti yani bu kadar merakla beklenen bir telefon oldu. Bunun nedeni de S2 modeliydi. Htc firması tarafında böyle bi şey söz konusu değildi. Ama bence yine de kulaklığı olmadan S3 ile One X arasında kalanlar kesinlikle One X almalı. Kulaklık eksi yön S3 ile gelen kulaklık çok daha iyi One X inkine göre. Bi defa Htc nin yanlışı hadi beats kulaklık göndermiyorsun sıradan bir kulaklık gönderiyorsun bari silikonlu bi kulaklık olaydı ama neyse artık sağlık olsun
 
Tepkiler: enes-1907

Oğuzhan

Üye
ben kulak iç en uzuz 500 gördüm hadi 400 olsun ama 300ekadar düşmedi kafa bantlı en ucuzu da 580den başlıyo
 

MrTech

Üye
Fiyatlar Bi Cıkıyoor,Bi İniyoor