MrTech
Üye
Root Yüklemen Gerekcek.uygulamayı yükledim gülmekten ölcem..açtım programı bana böle yapıyor..
no root
uygulamayı yükledim gülmekten ölcem..açtım programı bana böle yapıyor..
no root
öle ama benim gibi acemi biri rootu daha yapmadan telefonu göçertebilir..
Root yapmak zor değil ancak yazılımsal risk dir abim
Beats Dedik Dedik Dr.Dre'nin Bazı Müzigini Dinliyorumöle ama benim gibi acemi biri rootu daha yapmadan telefonu göçertebilir..
Aynen öyle ama ben profesyonel birinin de rootlamasına karşıyım bu aralar ileri de belki ben de rootlarım ama hadi cihaz rootlu iken çekirdek yandı bir şey oldu ( Arda abimin tavsiyesi ) unroot nasıl yapacaksın ki garanti dışı kalıyor cihazın.öle ama benim gibi acemi biri rootu daha yapmadan telefonu göçertebilir..
Fatih Abim Bi Cevap Vermedin
- - - Eklendi - - -
Beats Dedik Dedik Dr.Dre'nin Bazı Müzigini Dinliyorum
bkz.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Neye kardeşimFatih Abim Bi Cevap Vermedin
Abi Önceki Sayfada SorularımNeye kardeşim
Abim Mesela Kargo Ücretine Basıyorum 45Cıkıyor.Gümrügüde Hesaplıyorum 45 Cıkıyor.İkisini de Dahil Etmem Gerekiyor Dimi.Yada Sirkete Söylesem 100 Dolar Diye Gösterip Takılmadan Girer mi ? Bu Telefonlar Saglıklı Olur mu ?
Gümrük Ücretini Nasıl Hesaplayabilirim Abim ? Bir de Oraya Gidip Mi Ödeyecegim ?
Orada yazılanlara bakma sen gümrükte kalır
Orasını bilemiyorum ama internetten alacağın için kargo olarak gelecek ama kargo gümrükte takılır bu arada ben hiç böyle bir şey yapmadığım için yeterli bilgiye sahip değilim
Gümrük Ücretini Nasıl Hesaplayabilirim Abim ? Bir de Oraya Gidip Mi Ödeyecegim ?
Beats audio kulaklık bass ları en iyi vere kulaklıktır Enes abimBass ları hissedersin ve Sony nin kulaklıklarından kaliteli olduğunu düşünüyorum
beats audio dr dre ve ekibi tarafından geliştirilen ses teknolojisi...bu teknoloji ses çipi ve yazılımı....htc de bu teknolojiyi kullanan tek cep telefonu ureticisi...evet beats kulaklıklar genel olarak daha iyi fakat fiyatıda buna göre...
Gümrük Ücretini Nasıl Hesaplayabilirim Abim ? Bir de Oraya Gidip Mi Ödeyecegim ?
Evet çok haklısın tabii ki ondan daha kaliteli kulaklıklar var ama revaçta olaraktan cidden çok iyi.EX 1000 aklıma gelmediBirkaç yeri düzeltmek istiyorum. Beats kulaklıklar iyidir kalitelidir ama en iyisi kesinlikle değildir. Ayrıca Bass olarak çok daha zengin kulaklıklar mevcut. Senheiser IE8, Audio Technica CKS90,77 gibi Solid Bass sistemli kulaklıklarıdan beats by dre tour'dan daha iyi bass, mid ve tiz başarımı mevcut diyebilirim. Ayrıca Sony EX 1000'in yanından bile geçemez beats by dre earphones tipi kulaklıkları. Yanlış anlamayın sadece beats'ın gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum
HTC'nin bu teknolojiyi kullanmasının sebebi %51 hissedar olması ve bunu avantajına çevirmiş olmasıBeats'den iyi veya eşit daha ucuz kulaklıklar sıralabilirim Headset olarka Studio kulaklığının verdiği sesin aynısı Audio Technica ath-M50'de mevcuttur Hemde birebir aynıdır bu iki kulaklık tasarım dışında. Biri 150$ iken diğeri 300$...
Cep telefonu gümrükte takıldığı anda geri gönderilir. Gümrük ücreti de ürün bedelinin %20'sidir. Evet gümrükte takılırsa evinize kağıt yollarlar ama cep telefonu takılınca direkt geri gönderiyorlar. Mesela kulaklık vs. alabilirsiniz ayrıca birde Devlet Postası dışında bir kargo firması tercih ederseniz %90 gümrükte takılacaktır ve bir sürü masraf çıkacaktır.
EDIT: Bir de gümrükte 75 € ve üstü ürünler için vergi ödüyorsunuz. 75€ altı ürünler için yılda 5 defa gümrük ücreti ödemeden teslim alırsınız. Ben hiç problem yaşamadım şuana kadar
ama fiyatları çok uçuk beats audio kulaklıkların .s bence bir kulaklığa asla 100 tlden fazla vermemek lazım (bu benim fikrim tabi tartışılabilir ama gerek yok )
Telefonda da hoparloru beats yapıyor HTC ile anlaştığı için abim
Hocam Ehem Ehem : İmeiBu konuda yanlıssın dostum. Beats Audio sadece kulaklık takıldıgı zaman aktif oluyor. Hoparlördeyken ses geliştirici bölümüne tıkladıgında ses geliştirici hoparlör cıkışında kullanılamaz diyor. Ayrıca sadece yazılımsal birsey olsa htc bu özelligi bastıra bastıra söylemez, telefonlarının arkasına beats simgesini koymaz.
- - - Eklendi - - -
Ses geliştirici dedigide ekolayzer gibi birsey ek olarak beats var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?