MasteLaa
Üye
Uygulama gibi bir şey sanırım Play Store de var Enes abim..Genelde XE lere yüklüyorlar çünkü bu telefonda var bu özellik.peki telefona beats audio yükledim diyor.sesleri ayrıntıları ile duyabiliyorum diyolar bu ne oluyor yazılım mı
kardeşim benim yasinzz die bi arkadaş var ondada sendeki gibi s2 var rootdan konu açılmıştı +larını söylüyordu ..bana dediki rootladım telefonu ve beats audio yükledim sesler süper çıkıyor kulaklıkta dedi.
Uygulama gibi bir şey sanırım Play Store de var Enes abim..Genelde XE lere yüklüyorlar çünkü bu telefonda var bu özellik.
Yazılımsal Olarak Biraz Katkısı Olur.Eger Tam Olmasını İstiyorsanız Bir Beats Sart.kardeşim benim yasinzz die bi arkadaş var ondada sendeki gibi s2 var rootdan konu açılmıştı +larını söylüyordu ..bana dediki rootladım telefonu ve beats audio yükledim sesler süper çıkıyor kulaklıkta dedi.
Evet çok haklısın GB yüklü her cihaza yüklenebilir artık okardeşim benim yasinzz die bi arkadaş var ondada sendeki gibi s2 var rootdan konu açılmıştı +larını söylüyordu ..bana dediki rootladım telefonu ve beats audio yükledim sesler süper çıkıyor kulaklıkta dedi.
peki varmı yani yazılımsal programı yükleyebilirmiyim bnde ...bayağı müziğe düşkünüm beats audio kulaklığı bi yerde dinleyebilsem eğer gerçekten denilenler gibiyse acıma 300 tl bile veriirim
Yazılımsal Olarak Biraz Katkısı Olur.Eger Tam Olmasını İstiyorsanız Bir Beats Sart.
bnde gingerbread kullanıyorum nasıl yükleyeceğim ama benim cihaz bildiğin gibi rootlu değil
Evet çok haklısın GB yüklü her cihaza yüklenebilir artık oHTC olmasına gerek yok
Onu Fatih Abime Sor.Benim Bi Arkadasımda Vardı.Dedim 1 Saatlik Ver de Bizde Dinleyelim.Hakkaten Degiyormus.Memlekette Olmasam Bende Alıcam.peki varmı yani yazılımsal programı yükleyebilirmiyim bnde ...bayağı müziğe düşkünüm beats audio kulaklığı bi yerde dinleyebilsem eğer gerçekten denilenler gibiyse acıma 300 tl bile veriirim
fatih abin kim mastelaa mı
Onu Fatih Abime Sor.Benim Bi Arkadasımda Vardı.Dedim 1 Saatlik Ver de Bizde Dinleyelim.Hakkaten Degiyormus.Memlekette Olmasam Bende Alıcam.
fatih abin kim mastelaa mı
Sanırım cihazının rootlu olması gerekiyor abim.peki varmı yani yazılımsal programı yükleyebilirmiyim bnde ...bayağı müziğe düşkünüm beats audio kulaklığı bi yerde dinleyebilsem eğer gerçekten denilenler gibiyse acıma 300 tl bile veriirim
- - - Eklendi - - -
bnde gingerbread kullanıyorum nasıl yükleyeceğim ama benim cihaz bildiğin gibi rootlu değil
Abim ben denedim bass a alınca ayrıca kulağından çıkarsan bile nasıl titrediğini zıpladını görürsün ayrıca dışarı ses vermiyor ki bu çok doğal 300 TL lik bir kulaklık sonuçta Enes abimpeki varmı yani yazılımsal programı yükleyebilirmiyim bnde ...bayağı müziğe düşkünüm beats audio kulaklığı bi yerde dinleyebilsem eğer gerçekten denilenler gibiyse acıma 300 tl bile veriirim
offf ya her yerde karşıma çıkıyor şu root yaaa offfff....beceremem ki rootu ben... keşke istanbulda bana yakın birini bulsam maxicep te valla dicem kardeş gel eve bi çayımı iç şu benim telefonu rootla ya...
Sanırım cihazının rootlu olması gerekiyor abim.
sony mw600 kulaklığı 140 tl verdim ama 300 bi telefon parası demek ya
Abim ben denedim bass a alınca ayrıca kulağından çıkarsan bile nasıl titrediğini zıpladını görürsün ayrıca dışarı ses vermiyor ki bu çok doğal 300 TL lik bir kulaklık sonuçta Enes abim
Çok haklısın abimofff ya her yerde karşıma çıkıyor şu root yaaa offfff....beceremem ki rootu ben... keşke istanbulda bana yakın birini bulsam maxicep te valla dicem kardeş gel eve bi çayımı iç şu benim telefonu rootla ya...
- - - Eklendi - - -
sony mw600 kulaklığı 140 tl verdim ama 300 bi telefon parası demek ya
offf ya her yerde karşıma çıkıyor şu root yaaa offfff....beceremem ki rootu ben... keşke istanbulda bana yakın birini bulsam maxicep te valla dicem kardeş gel eve bi çayımı iç şu benim telefonu rootla ya...
- - - Eklendi - - -
sony mw600 kulaklığı 140 tl verdim ama 300 bi telefon parası demek ya
Abi Yeri Gelmisken Bi Sorayım Sana.Bu www.fastcardtech.com'da Galaxy Note Var.Almalı mıyım ? Bir de Alsam Bunları Yükleyebilirmiyim ?
Çok haklısın abim Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızŞuraya bir bak istersen
yüklüyorum şimdi bakalım sonuç ne olcak.olcağını zannetmiyorum ama off
Çok haklısın abim Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızŞuraya bir bak istersen
Hayır alamazsın bunlar gümrükte takılır
Evet Öyle Ama Harbiden Deger.
- - - Eklendi - - -
Abi Yeri Gelmisken Bi Sorayım Sana.BuLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızGalaxy Note Var.Almalı mıyım ? Bir de Alsam Bunları Yükleyebilirmiyim ?
Telefonunun root lu olmamasından dolayı çalışmayabilir abim sadece bak dedim yaniyüklüyorum şimdi bakalım sonuç ne olcak.olcağını zannetmiyorum ama off
Hayır alamazsın bunlar gümrükte takılırAlırsan bunu yüklemek için root yapman gerekiyor.
- - - Eklendi - - -
Telefonunun root lu olmamasından dolayı çalışmayabilir abim sadece bak dedim yani
ne yönden almalımısın anlamadım..
- - - Eklendi - - -
Abi Yeri Gelmisken Bi Sorayım Sana.BuLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızGalaxy Note Var.Almalı mıyım ? Bir de Alsam Bunları Yükleyebilirmiyim ?
uygulamayı yükledim gülmekten ölcem..açtım programı bana böle yapıyor..
Çok haklısın abim Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızŞuraya bir bak istersen
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?