bayan arkadaşlara ufak bir soru :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bayan arkadaşlara ufak bir soru :)
evet bu sorum bayan arkadaşlara örn:dersanede bir erkek (merhaba, merhaba kadar tanıdığınız) senden çok hoşlanıyorum dese ne derdiniz? Olumlu cevap verseniz ne derdimiz olumsuz cevap verseniz ne derdiniz?
 
Tepkiler: Tuba.Erva
git işine derdım sonucta tanımıyorum
 
Tepkiler: Revengeful, fayzteck ve vapur dumanı
    Konu Sahibi
git işine derdım sonucta tanımıyorum

Oh be sonunda bi kişi baktı ya bak aslında azçik muhabbetimiz var yani derste 3-5 kere esprilerime güldüğünü gördüm bu da bi umut değil mi ?


----------Eklendi @ 18:57:11 ---------- Yazıldı @ 18:56:20 ----------

sonra sen okulda hangi bölüme gidiyosun diye sormuştu
 
Tepkiler: Tuba.Erva

mcnpl4

Üye
biraz erken olabilir senin icin. bi ay.kadar yakin.ol.bence
 
ya arkadaş kız güldü diye seninle arkadaş olmak zorunda mı sen tanımadığım sevmediğin konuşmadığin birinin esprisine gülmedin mi hiç?
 

Emrgncy

Üye
Aradaşım bir erkeğin kıza senden çok hoşlanıyorum dedikten sonra olumlu bir cevap alabilmesi kızla olan muhabbetinin derecesine bağlıdır.
Sırf espirine güldü diye, hoşlandığını söylersen pek olumlu bir cevap alacağını sanmıyorum
 
    Konu Sahibi
işte bu yüzden arkadaşlığı ilerletecegim
 
bencede biraz samimiyeti ilerlet ama ondan hoşlandığının sinyallerini de ver
 
Tepkiler: akula
her gülene bakma sen
bende bazen yanımdakı iğrenc esprı yapsada sinirden sus lanet olsun dye gülebılyorum
samimiyetı ılerlet tanımaya ve tanıtmaya calıs kendını
 
Tepkiler: fayzteck, L-LumieRe ve akula
    Konu Sahibi
her gülene bakma sen
bende bazen yanımdakı iğrenc esprı yapsada sinirden sus lanet olsun dye gülebılyorum
samimiyetı ılerlet tanımaya ve tanıtmaya calıs kendını

bir süredir senden hoşlanıyorum, bilmiyorum fark ettin mi? ama artık duygularıma hakim olamıyorum. Sen ne düşünüyorsun? Nasıl sence Tuğba
 

minoo

Üye
Zor işler bunlar. Şahsen ben de Tuba gibi düşünüyorum.
Git işine be derdim

Muhabbeti ilerlet.
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Zor işler bunlar. Şahsen ben de Tuba gibi düşünüyorum.
Git işine be derdim

Muhabbeti ilerlet.
peki şöyle diyim sende bu çocuktan hafif hoşlansan ve çocuk dersane çıkısında sana;

bir süredir senden hoşlanıyorum, fark ettin mi bilemem.

sen ne düşünüyorsun ?

dese ne derdin? çok mu kısa olurdu sence?
 
dostum skn aceleye getirme çok yakın ol ama kanka değil
 
    Konu Sahibi
bir süredir senden hoşlanıyorum, fark ettin mi bilemem.
aynı duyguları paylaşırmısın onu da bilemiyorum
sadece söylemek istedim.

sen ne düşünüyorsun?


desem bu daha iyi olur galiba değilmi arkadaşlar...
 

mcnpl4

Üye
niye bu kadar acele ediyosun ilk soyledigin guzeldi ama biraz beklemekten hic bisey kaybetcegini sanmiyorum. durumlar nasil suan sohbetinizde ilerleme var mi
 
    Konu Sahibi
niye bu kadar acele ediyosun ilk soyledigin guzeldi ama biraz beklemekten hic bisey kaybetcegini sanmiyorum. durumlar nasil suan sohbetinizde ilerleme var mi
evet mesela carsamba dersanede test konuşurken aczık konuştuk bana 2. soruyu nasıl çözzdün diye sordu...

ya mesela arkamda oturuyordu bende en arka sıradaki arkadaşa bişey dicektim kafayı cevirdim göz göze geldik hemen gülüyo hoşlanıyom abi ya


acaba bu mu daha iyi?

bir süredir senden hoşlanıyorum, bilmiyorum fark ettin mi? ama artık duygularıma hakim olamıyorum. Sen ne düşünüyorsun?


bu mu?

bir süredir senden hoşlanıyorum, fark ettin mi bilemem.
aynı duyguları paylaşırmısın onu da bilemiyorum
sadece söylemek istedim.

sen ne düşünüyorsun?
 

mcnpl4

Üye
evdeki hesap carsiya uymuyo genelde kiza yapicagin konusma farkli olacaktir cunku onun diyebilecegi sinirsiz cumle var ama bana sorarsan ilk yazdigin gayet guzel. sen daha uzun sure beraber olmayi dene bi de gorunise aldanip pisman olabilirsin kisiligini tani biraz da. bakismaya bakarsan ben yirmi saniye bakistim bi kere ama kesin.gibiydi ama.olmadi yani. kucik.sohbetlerim de vardi beraber voleybol oynuyoduk kiz voleybolcuydu

----------Eklendi @ 11:29:38 ---------- Yazıldı @ 11:29:10 ----------

ben daha iyi oynuyodum
 
    Konu Sahibi
tamm bunla açılcam

bir süredir senden hoşlanıyorum, bilmiyorum fark ettin mi? Sen ne düşünüyorsun?

yerse bunu gözlerine bakarken söyleyebilceğimi pek sanmıyorum da
 

mcnpl4

Üye
neyse bi deneyim olur ama olmasa da uzulme. bazen olmamasi cok iyi sonuclar doguruyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...