.bat virüsleri :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ecel54

Üye


varmısın iddiaya. Şu anda dev bir .bat virüsü yapıyorum. Bitince paylaşacağım. Sende denersin

harddiskim bozulduğu için ubuntu kullanıyorum. deneyemem yani ama windows 7 de (windows 8 de olabilir ) silmeye çalışırken sahiplik hatası veriyordu
 

Joker.

Üye
Turk Hack Team da antivirüsleri bloklayan virüs veya komut olması gerekiyor. İstersen bir bak. Kurbana ilk önce bloklamayı açtırır veya yaptırırsın [/B][/FONT]

Benim arkadaşım oranın kurulmasına öncülük etti
 
Turk Hack Team da antivirüsleri bloklayan virüs veya komut olması gerekiyor. İstersen bir bak. Kurbana ilk önce bloklamayı açtırır veya yaptırırsın


Bazı antivirüslerde işe yaramaz. Örnek: Norton. Çünkü nortonda tamper protection diye bir özellik var antivirüse erişemiyor.
 

la sen manyakmısın aga bunu yapan ve kullanan kişi gitsin yeni pc alsın kendine
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
amacım sadece şaka yapmak yeni bir pc ye neden olsada
 

bu batch virüsü değildir bu virüs vbs virüsüdür

- - - Eklendi - - -



Benim arkadaşım oranın kurulmasına öncülük etti

Keşke etmeseymiş soyu sopu belli olmayan 9-10 yaşındaki çocuklar visual basic ile program yapmaya çalışıyorlar işin kötüsü varolan programları düzenliyip kendi yapmış gibi gösteriyorlar ve facebook profilinede coder,programmer,hacker yazıorlar.C++ bölümü iki günde bir konu açılır visual basic mübarek her dakika güncel.
 

mstf_l

Üye
symbian için bozuk bir temayı telefon hafızasına kurup telefonu kapatın. Mis gibi bozuk telefon işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...