Banlılar

Eskisi gibi ban sebepleri yazsa çok iyi olur.
 
Tepkiler: maxirabit ve .NeXuS.

Revengeful

Emekli Yönetici
şu smileyi yapmayın gözünüzü seveyim
 
Tepkiler: maxirabit

UpOneTR

Üye
(Eski değilim bilmiyorum)
Eskisi gibi ban sebepleri yazsa güzel olcak
 
Ben de özet geçersem kendi isteğiyle banlanan üyelerin banlanmak istemesi de bağımlılıktır, yani bir muhabbet başlıyor gereksizlerde, insan hiç durmadan muhabbet etmek istiyor, o zaman da günlük işleri vs. Aksıyor