Banka Kartı Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Banka Kartı Hakkında
Arkadaşlar netten iddaa oynuyorum ve para çekmek için banka kartına ihtiyacım var. Fakat şu bankaların yıllık para kesintileri yüzünden aklım karıştı biraz. Acaba yıllık para kesintisi olmayan veya diğer bankalara göre daha az bir ücret kesen banka bilen var mı? Yardımlarınızı bekliyorum..
 
aylık 6 lira filan alıyorlar ama ben 2 tane otomatik ödeme talimatı verdim artık almıyorlar
 

ia.phlvn

Üye
Ziraat Bankası 3 ayda 15 TL
İş Bankası 6 ayda 30 TL
Garanti Bankası da yılda 100 Lira ciravarında diye hatırlıyorum. Ziraat bankasındaki memur otomatik ödeme talimati verirsen ve hesabında en az 750 lira bulundurursan kesinti olmaz demişti
 
Eğer sorduğun kart bankamatik kartı ise akbank hiçbir ücret almıyor.bir yıldır kullanıyorum,sorun yok
 
Kart aidatı kaldırıldı eyer sizden kesinti yapıyorlarsa,banka'nın burnundan getirmeniz lazım.
Kendimde yapıkredi bakamatik birde garanti kredi kartı var.
Yapıkredi kesinti yapmıştı ''aidat'' adı altında,elimden geleni ardıma koymadım sonra o parayı,morarak ödediler.
Tüketici hakları bunun peşine çok düşüyor.
 
    Konu Sahibi
Ben para yatırma ve çekme için kullanıcam. Akbank karta başvurunca ne zaman gönderiyo acaba?
 

ia.phlvn

Üye

Aidat değil hesap işletim ücreti bu Tüm bankalar alıyor.

- - - Eklendi - - -

Ben para yatırma ve çekme için kullanıcam. Akbank karta başvurunca ne zaman gönderiyo acaba?
Muhtemel 1 hafta sürecektir.
 
Tepkiler: ~Crusher~
    Konu Sahibi
En kısa zamanda uğricam o zaman Akbank'a.
 
En kısa zamanda uğricam o zaman Akbank'a.
Turkcell hattın varsa bankaya uğramana bile gerek yok.
Şahsen ben öyle aldım.
t-para kart,5bin'e kadar limiti olan bir hesabın oluyor ister garantide istersende akbankta seçim sana kalmış.
 
bankaların keyfi yerinde merak etmeyin..

bu ücretin alındıgına dair belge istiyorlar şimdi..
kanıtlayamazsan alamıyorsun.

kanıtlamak için kredi kartı ekstresine ihtiyacın var
bunuda bankadan çıkarttırabiliyorsun. ama sayfa başına 10-20 TL istiyorlar.. hatta 30 isteyen bile varmış

anlicagın.. 2 ucu şeyli değnek hesabı... verdiğin parayla oturup kalıyorsun.
 

KayraBey

Üye
Birçok banka tarafından kredi kartı aidatı ve hesap işletim ücreti hala alınmaya devam ediliyor.Yalnız BankAsya 3 ayda 5 lira alıyordu standart müsteri hesabı için.Kredi kartına ise aidat almıyor.Tabi bu 2007'den beri böyle.Fikir değiştirirler mi bilemem.Ben kullanıyorum sorun yok.
 
    Konu Sahibi
Kesilen para mesela 6 ayda bir kesiliyor ya kartı aldıktan sonraki 6 ayda mı kesiyo yoksa aldığım gün mü kesiyo direk
 

ismail

Üye
halk bak 3 ayda 15 dedi.
Öğrenci belgeni getir yada otomatik ödeme talimatı ver kesilmez dedi. Bugün gittim
 
    Konu Sahibi
Kart geldikten sonra 3 ay sonra mı kesicekler yani o parayı?

Bide otomotik ödeme talimatı nasıl oluyor herhangi bi şart filan var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...